مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد گفت: بودجه 2.5 میلیاردی برای ساماندهی تابلوهای شهر مشهد پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۵۴۰۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 19 December 2017
به گزارش تابناک : حسین طاهری‌پور با بیان این مطلب، اظهار کرد: در سال جاری بودجه ای معادل 2.5 میلیارد ریال برای ساماندهی تابلوها و نصب پلاک‌ها پیش‌بینی گردید که با تفویض به مناطق - متناسب با نیاز آنها (در زمینه ساخت تابلوهای جدید و تعمیر و مرمت تابلوهای موجود) فرایند مذکور انجام می‌پذیرد.
وی با اشاره به فعالیت‌های واحد پلاک‌کوبی، توضیح داد: این واحد در قالب 2 بخش ساماندهی تابلوهای شهری (تابلوهای معرف معابر) و پلاک‌کوبی اماکن کار را انجام می‌دهد.
مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت حوزه ساماندهی تابلوهای شهری، افزود: با تدوین و جمع‌آوری ضوابط و استانداردهای تابلوهای نام‌گذاری و راهنمای معابر شهری و بررسی و تصویب آن در کمیسیون‌های فنی شورای اسلامی شهر و چاپ کتابچه ای با همان عنوان، نسبت به ساماندهی یکپارچه تابلوهای شهری اقدام می‌شود.
طاهری‌پور با اشاره به همسان‌سازی پلاک‌های اماکن مختلف در شهر مشهد، بیان کرد: طرح همسان‌سازی پلاک‌های اماکن مختلف در شهر مشهد در قالب طرحی که از سوی وزارت کشور تحت نظارت کارگروه GNAF (کارگروه استانداردسازی آدرس ملی) به کل شهرداری‌ها ابلاغ شده و هم‌اکنون در حال انجام است.
وی با تاکید بر اینکه طی این طرح پلاک منازل ساماندهی می‌شوند، اظهار کرد: به همین منظور ضوابط جدید برای تمام پلاک‌‌های اماکن تجاری، مسکونی، آموزشی، صنعتی و غیره اعمال خواهد شد.
مدیر طراحی و بهسازی محیط شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه این طرح توسط شرکت پست خراسان رضوی اجرایی می‌شود، افزود: با بودجه ای معادل 1.5 میلیارد ریال کار در حال اجرا بوده و در حال حاضر در بولوار الهیه منطقه 12، بولوار احمدآباد منطقه یک و خیابان شهید آوینی منطقه 5 به صورت آزمایشی در دست انجام قرار دارد. 
طاهری‌پور به شناسایی و نصب 900 پلاک اشاره کرد و گفت: در این پلاک‌های جدید، کدملی، کد پستی و هولوگرامی به منظور برداشت شماره شناسایی شرکت‌های خدماتی آب، برق، تلفن و گاز حک می‌گردد. 
وی ادامه داد: هزینه ساماندهی هر پلاک 5 هزار تومان است و این طرح برای تمام پلاک‌های شهر مشهد در بازه زمانی 4 ساله اجرایی خواهد شد.





منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار