اینستای گرام اصفهان-1
تابناک: حالا این روزها برای عده ای اینستا مد شده، وقتی ازشان می پرسی چرا فیس بوک نمیای دیگر، جواب می دهند " ما دیگه خیلی وقت کوچ کردیم اینستگرام"، این تگرامشم یه جوری می کشند انگار مثلا با لیونل مسی در حال فتح کردن قله اورست سلفی گرفتن!
کد خبر: ۵۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 28 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، حالا این روزها برای عده ای اینستا مد شده، وقتی ازشان می پرسی چرا فیس بوک نمیای دیگر، جواب می دهند " ما دیگه خیلی وقت کوچ کردیم اینستگرام"، این تگرامشم یه جوری می کشند انگار مثلا با لیونل مسی در حال فتح کردن قله اورست سلفی گرفتن، حالا با این اوضاف ما هم چون دیدم همه کوچ کردن اینستگرام، گفتیم یه سری بزنیم، یه چهار نفرا لایک کنیم بلکه فرجی شد!

بسته "اینستای گرام اصفهان"، مجموعی از عکس های مسئولان، نهادها، همشهریان و ... است که به انتخاب تابناک در این بسته بازنشر می شود، هم چنین شما می توانید با ارسال عکس های خودتان از طریق دایرکت برای ما، عکس های خود را در این بسته شرکت دهید.


"رسول جزینی، عضور شورای اسلامی شهر اصفهان این عکس را پس از انتخاب جمالی نژاد به عنوان شهردار اصفهان در صفحه خود قرار داد"


" جزینی هم چنین با قراردادن این عکس در صفحه خود نوشت: « بالأخره بعد از سه هفته جلسه شبانه روزی شورای شهر اصفهان کلید نصف جهان را داد به یه مدیر جوان، دکتر مهدی جمالی نژاد چهل و هشت ساله، دکترای برنامه ریزی شهری داره و از مدیران خوشنام و خوش اخلاق کشورمونه، ضمن تبریک به دکتر جمالی نژاد امیدوارم در آینده ثابت کنه برای شهر اصفهان بعد از دوازده سال که یه شهردار برای شهر انتخاب کرده کار شایسته ای بوده...» وی در ادامه این پست به بیان سوابق جمالی نژاد پرداخته است."


" تعدادی از اعضای شورای شهر پس از انتخاب جمالی نژاد"



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار