معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوين خبر داد
معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: با تلاش و سرعت عمل آتش‌نشانان آتش‌سوزی فروشگاه چوب و دکوراسیون منزل در جاده شرکت نفت قزوین اطفا شد.
کد خبر: ۵۳۱۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 29 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی اظهار داشت: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش‌نشانی قزوین در ساعت 6 دقیقه بامداد روز دوشنبه 6 آذر ماه سال جاری، از مشاهده دود و آتش‌سوزی در فروشگاه و نمایشگاه چوب و دکوراسیون داخلی منزل در جاده شرکت نفت قزوین خبر داده شد که ستاد فرماندهی این سازمان با توجه به قابل اشتعال بودن این موارد بلافاصله تعداد چهار دستگاه خودوری عملیاتی از ایستگاه های مولوی،باغ دبیر و شهید بابایی و تعداد 10 نفر از نیروهای عملیاتی را به محل حادثه رهسپار کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل اداره برق به منظور قطع جریان برق محل حادثه افزود: در این حادثه قسمت‌هایی از تجهیزات الکتریکی و وسایل نگهداری شده در مجاورت درب ورودی به دلایل نامشخصی طعمه حریق و کل فضای داخلی نمایشگاه به مساحت تقریبی 600 متر مربع هم دچار دودگرفتگی شده بود که آتش‌نشانان بی‌درنگ پس از رسیدن به محل و پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه اقدام به شیلنگ‌کشی کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اضافه کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه آتش‌نشانی و دستگاه تنفسی خود را به کانون حریق رسانده و سرانجام شعله‌های سرکش آتش را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مهار و از گسترش و سرایت حریق به سایر مغازه‌ها و کارگاه‌های مجاور ممانعت به عمل آوردند.

موسی‌خانی در خاتمه با اشاره به اینکه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید، مطرح کرد: آتش‌نشانان پس از تخلیه دود و ایمن‌سازی کامل محل نسبت به تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامی و مالک اقدام کرده و به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است، علت وقوع این آتش‌سوزی از سوی کارشناسان واحد علت‌یابی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار