رئیس شورای شهر مشهد:
درحالیکه در مناقشه اخیر میان شورای شهر مشهد و آستانقدس رضوی،روزنامه شهرداری نقش روزنامه قدس را بازی کرد باز هم دیگران بودند که به سراغ رئیس شورای شهر مشهد رفتند تا شهرآراآنلاین نیز زحمت بازنشر آن را تقبل کند.
کد خبر: ۵۳۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 26 June 2015
امروز شهرآرا آنلاین به نقل از تسنیم نوشت :

مشکلات مطرح شده میان آستان قدس و شهرداری مشهد برطرف می‌شود


محسن انتظاری‌هروی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، اظهار داشت: در رابطه با موضوعات اخیر مطرح شده از سوی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و واکنش آستان قدس رضوی، جلساتی را با حضور قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و شهردار مشهد برگزار می‌کنیم.

وی افزود: در این جلسه که با حضور کارشناسان ذی‌ربط مسائل و مشکلات به وجود آمده اخیر میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی برطرف می‌شود و با این آستان مقدس که متعلق به امام رضا(ع) است و نقش بسزایی در پیشرفت شهر دارد هیچ مشکلی نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: مشکلات مطرح شده میان شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی درباره املاک و اراضی و کاربری فضای سبز بود که این موارد در حال رفع‌ شدن است و در جلسات تعاملی این مشکل را برطرف کردیم و شورای اسلامی شهر مشهد در تفریغ بودجه سال 1392 اعلام کرد که شهرداری مشهد حسابرسی را به کار بگیرد تا اطلاع‌رسانی‌ها دقیق، شفاف و روشن باشد و حساب‌های آستان قدس رضوی با شهرداری مشهد قلم به قلم رسیدگی می‌شود.

انتظاری‌هروی تصریح کرد: حضرت آیت‌الله واعظ طبسی نماینده ولی فقیه در خراسان و تولیت آستان قدس رضوی تأکید بر اجرای دقیق قانون کرده‌اند و در جلسه سران آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد برای حل مشکلات به وجود آمده طبق اصول قانونی پیش می‌رویم.
وی تأکید کرد: این شاخص بهترین ملاک برای آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد است و شورای اسلامی شهر مشهد هم بر آن نظارت دارد.

جالب اینکه شهردار مشهد نیز هنوز هیچ موضعی در خصوص موارد مطرح شده از سوی نایب رئیس و تنی چند از اعضای شورای شهر مشهد نداشته است.
لازم به ذکر است این اعضای شورای شهر مشهد بر ضرورت وصول مطالبات شهرداری به جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم توسط مدیریت شهری تاکید داشتند.
مشکلات مطرح شده میان آستان قدس و شهرداری مشهد برطرف می‌شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار