مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در حوزه فرهنگ و هنر، در راستای پدافند غير عامل تمامي امكانات شامل هنر، ادبيات، دين، فيلم و سينما، موسيقی، نشاط و تفريح و و نظير آنان براي مقابله با تهديدات نرم دشمن به كارگرفته مي شود.
کد خبر: ۵۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸ 25 June 2015
به گزارش خبرنگار ما و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان ‌شرقی، علی‌اکبر صفی ‌پور، در جلسه‌ پدافندغیرعامل ضمن اظهار این مطلب خاطرنشان کرد: پدافند غيرعامل در استان ها بر اساس منويات مقام معظم رهبري شكل گرفته است و تصميم گيري در خصوص موضوعات پدافند غير عامل استان در شوراي پدافند غير عامل انجام مي شود.

وی افزود: موضوعات تخصصي پدافند غير عامل در استان در كارگروه تخصصي مربوطه بررسي و پي گيري مي شود كه مسووليت آن با رئيس كارگروه مي باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به نقش فرهنگ و هنر در راستای پدافند غیرعامل گفت: در حوزه فرهنگ و هنر، در راستای پدافند غير عامل تمامي امكانات شامل هنر، ادبيات، دين، فيلم و سينما، موسيقی، نشاط و تفريح و و نظير آنان براي مقابله با تهديدات نرم دشمن به كارگرفته مي شود.

صفی پور تاکید کرد: پدافند غير عامل مقدم بر مديريت در بحران ها است و هر اندازه زير ساخت ها تقويت شود مديريت بحران تسهيل مي شود.

گفتنی است جلسه پدافد غیرعامل با حضور نماینده این سازمان و مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :