شنیده ها حاکیست؛
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دهلران در گفتگو با خبرنگار ما از استیضاح قریب الوقوع شهردار این شهر خبر داد .
کد خبر: ۵۲۹۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 25 November 2017
یکی از اعضای شورای اسلامی شهر دهلران در گفتگو با خبرنگار ما از استیضاح قریب الوقوع شهردار این شهر خبر داد .
 
به گزارش تابناک ایلام ،این عضو شورای شهر دهلران ،عدم اجرای برنامه های وعده داده شده توسط شهردار ،رکود فعالیتهای عمرانی وشهر سازی و همچنین عدم توانایی شهردرا در تامین خواسته ها قانونی اعضای شورا در راستای بهبود شرایط شهر و تحقق مطالبات شهروندان دهلرانی را از دلایل استیضاح شهردار دهلران خواند.
 
عضو شورای شهر دهلران تحقق خواسته ها و مطالبات شهروندان دهلرانی از اعضای شورای شهر را مهم توصیف کرد وگفت : ما موظفیم د راستای تحقق این مطالبات ودر راستای تامین خواسته ها شهروندانی که با رای خود به ما اعتماد کردند گام برداریم . 
 
این عضو شورا تصریح کرد : درحال حاضر سه نفراز ا عضای شورای شهر معتدند که شهردار فعلی دهلران درمسیر تحقق این خواسته گام بر نمی دارد، بنابراین استیضاح وی تنها راه ممکن برای حرکت به سوی تامین خواسته های شهروندان است.با توجه به اینکه برای استیضاح به 4 رای نیاز است ،سعی می کنیم نفر چهارم را هم دراین مسیر با خود همراه نماییم.
 
شایان ذکر است ،عیسی رضایی شهردار فعلی شهر دهلران از اعضای سابق شورای اسلامی این شهر بود که بهمن ماه سال گذشته با استعفا از عضویت شورا ،توسط همکارانش به عنوان شهردار این شهر انتخاب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار