با حضور استاندار استان مرکزی
تابناک : با حضور استاندار استان مرکزی مرکز نگهداری معلولان ذهنی زیر 14 سال در مرکز هیات امنایی رشیدی عراقی اراک به بهره برداری رسید .
کد خبر: ۵۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰ 25 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، زمانی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی وظیفه سنگینی در قبال قشر ضعیف و کم بضاعت جامعه برعهده دارد،اظهار کرد: معلولان و نیازمندان مورد توجه ویژه حضرت باریتعالی هستند و سازمان بهزیستی به عنوان بزرگترین نهاد خدمت رسان اجتماعی باید مشکلات و نارسایی های مربوط به این عزیران را برطرف کند.

استاندار مرکزی گفت: کار خیرین و نیکوکاران خیراندیش با مشارکت در حمایت از نیازمندان و معلولان ضمن ایجاد رضایتمندی در طبقه نیازمند، مورد توجه خداوند متعال است
وی افزود: اراده قوی نیکوکاران اراکی در ساخت این مجموعه منبعث از آموزه های اخلاقی و دینی است    

زمانی ادامه داد: ماه رمضان بهترین فرصت برای بازدید از مراکزی که روح نیکوکاری در آنها جاری است، می باشد و دیدار از این مراکز غذای روح است که برای انسان ضروری است.
وی بابیان اینکه که در اولین روز ماه مبارک رمضان نیز از مرکز نگهداری کودکان یتیم، بدسرپرست و بی سرپرست خمین دیدار کرده ، اظهار کرد: دیدار از مجموعه نگهداری کودکان فاقد حواس استاندارد و سالمندان اراک نیز توفیق دیگری بود که در دومین روز ماه مبارک دست داده است.
زمانی  بر انجام امور خیریه توسط مردم تاکید کرد و گفت: استانداری با افتخار آماده کمک رسانی و حل مشکلات احتمالی مراکز خیریه است      

گفتنی است استاندار مرکزی ضمن حضور در ضیافت افطار از مراکز معلولین، سالمندان و بیماران روانی نیز بازدید کرد.

این مرکز با مشارکت خیرین و نیکوکاران اراکی در فضایی به مساحت 300 مترمربع و ظرفیت پذیرش 50 کودک و نونهالان دارای اختلالات ذهنی راه اندازی شده است.

مرکز خیریه هیات امنایی رشیدی عراقی، 300 معلول ذهنی،حرکتی و بیمار روانی را تحت پوشش خدمات حمایتی خود دارد   

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار