اقامه نماز دشمن شکن جمعه در مصلا‌های فارس
کد خبر: ۵۲۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 10 November 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:حجت الاسلام کشاورز امام جمعه موقت آباده طشک با اشاره به راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی گفت: این بزرگترین اجتماع بشری است که با یک نیت برگزار می‌شود و پیام اصلی آن مبارزه با ظلم و ستم است. 

حجت الاسلام ربانی امام جمعه زرقان گفت: این راهپیمایی بزرگ به جهانیان نشان می‌دهد که امام حسین (ع) درس آزادگی و دینداری را در دل مردم جا داده است.

حجه الاسلام سیادت امام جمعه مشکان پیاده روی اربعین را حماسه‌ای فوق تصور‌ها دانست و تاکید کرد: تامین امنیت این مراسم نشان از قدرت تشیع در جهان دارد.

حجت الاسلام انوری امام جمعه موقت مزایجان گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی اربعین نشان از دلدادگی و عشق به امام حسین (ع) و ولایت دارد و چنین تجمعاتی لرزه بر اندام دشمنان اسلام می‌اندازد.

حجت الاسلام نقوی امام جمعه صفاشهر گفت: حضور افراد مختلف از ۶۰ کشور جهان در پیاده روی میلیونی اربعین، این راهپیمایی را به یک پدیده فرا دینی تبدیل کرده است.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر گفت: دشمنان اسلام به خوبی میدانند که اعتقاد مردم به مکتب سرخ حسینی، مانع دستیابی آنان به بسیاری از اهدافشان بوده است به همین دلیل قصد تحت الشعاع قرار دادن این اجتماع چندین میلیونی را دارند.

حجت الاسلام شاکری امام جمعه موقت ممسنی گفت: حرکت امروز اربعین بخشی از ثمرات پیام رسانی حسینی و قافله سالاری سید ساجدین و زینب کبری (علیهما السلام) است.

حجت اسلام موسوی امام جمعه لارستان اجتماع میلیونی مسلمانان را در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی، نمایش وحدت، قدرت و اقتدار جهان اسلام و عشق و ارادت قلبی مردم به مکتب اهل بیت دانست.

حجت الاسلام صفری امام جمعه بهمن راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را یکی از حوادث بزرگ تاریخی دانست و گفت: این همایش بیست میلیونی قدرت و همبستگی مسلمانان جهان را نشان می‌دهد.

حجه الاسلام جعفری امام جمعه موقت بیضا با اشاره به راهپیمایی اربعین گفت: حضور میلیون‌ها نفر در این مراسم نشانه بزرگی بر حقانیت قیام عاشورای امام حسین «ع» است.

حجت الاسلام شاهچراغ امام جمعه گراش گفت: پیاده روی اربعین فرصتی برای خودسازی جامعه شیعی است و شور و شعور جوانان در این حرکت عظیم، لرزه بر اندام استکبار جهانی انداخته است. 

حجت الاسلام مرادی امام جمعه شهرک گلستان گفت: بدون‏شک اربعین حسینى، بزرگترین و وسیع‏ترین حماسه در دنیا محسوب مى‏شود. 

حجت الاسلام لطفی امام جمعه موقت خنج گفت: در موقعیتی که تبلیغات سوء دشمن علیه دین و معارف اسلام انجام می‌گیرد، حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین موجب می‌شود تمامی نقشه‌های آنان به هم بریزد 

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد گفت:: شکست تکفیری‌ها در سوریه و عراق باعث شد تا رژیم صهیونستی درصدد توطئه‌ای جدید برای ایجاد اختلاف در منطقه باشد و با دخالت در امور داخلی لبنان جبهه مقاومت را تضعیف کند.

حجت الاسلام قنبری امام جمعه موقت نوبندگان با اشاره به تحولات منطقه گفت: دشمنان برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی و ایجاد ناانمنی در منطقه، از جهالت حکام عربستان بهره برداری می‌کنند 

حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه گفت: استعفای سعد حریری در لبنان یک نقشه از طرف سعودی‌ها است تا با ایجاد هرج و مرج در لبنان به اهداف شومشان دست یابند.

حجت الاسلام بانشی امام جمعه کر با اشاره به استعفای ناگهانی سعد حریری نخست وزیر لبنان گفت: اسرائیل و عربستان پس از شکست در سوریه و عراق به دنبال ایجاد فتنه‌ای تازه در منطقه هستند.

آیت الله فقیه امام جمعه نی ریز گفت: بی تردید با وجود نیرو‌های نظامی و انتظامی و روحیه شهادت طلبی ملت ایران، خواب شوم دشمنان برای این مرز و بوم تعبیر نخواهد شد

حجت اسلام جمالی زاده امام جمعه فسا با اشاره به حمله موشکی جوانان انصارالله یمن به فرودگاه عربستان گفت: این حمله موشکی نشان از شکست محاصره و تحریم دارد.

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه وظیفه همه اقشار جامعه است و باید نخبگان و دوست داران فرهنگ و ادب نیز در این امر مهم مشارکت جدی داشته باشند.

حجت الاسلام زارع امام جمعه بوانات وجود کتاب و حضور کتاب در خانواده‌ها را نشان از پیشرفت و ترقی یک جامعه دانست.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه ارسنجان گفت: متأسفانه امروز در جامعه با وجود فضای مجازی، اقبال کمتری به کتاب نشان داده می‌شود و در مراکز علمی و آموزشی نیز دانشجویان آنچنان که باید و شاید، با کتاب کمتر سر و کار دارند و این یک بحران به شمار می‌آید

حجت الاسلام بحرینی امام جمعه وراوی با محکوم کردن عملیات تروریستی چالدران که منجر به شهادت هشت نفر از مرزداران نیروی انتظامی در این شهرستان شد گفت: این کار‌های تروریستی با تحریک دشمنان صورت می‌گیرد

ابونجمی امام جمعه موقت اهل سنت خنج از تلاش دست اندکاران عرصه سلامت و تامین نیاز‌های بیمارستان خنج تشکر وخواستار رسیدگی بیشتر به مشکلات مردم شد.

حجت الاسلام عارفیان امام جمعه موقت جهرم با اشاره به فرارسیدن هفته وقف گفت: صدقه جاریه، علم نافع و فرزند صالح از اوقافی هستند که پس از مرگ فرد را رها نمیکنند و ثواب آن همچنان به وی میرسد..

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه ایزدخواست با اشاره به روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه گفت: علم و آگاهی باید در مسیر کمال و انسانیت و مظهر برادری و عزت ملت‌ها باشد

حجت الاسلام صالحی امام جمعه موقت سده با اشاره به ظرفیت‌های موجود ورزشی در این بخش خواستار رسیدگی بیشتر اعضای شورا و شهردار سده برای افزایش فضای ورزشی شد.

حجت الاسلام حسین نژادیان امام جمعه صدرا از مسئولان استان خواست برای رفع مشکلات این شهر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار