مدیر کمیته‌ امداد اردبیل:
مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۵ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند در شهرستان اردبیل اعطا شده است.
کد خبر: ۵۲۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 23 June 2015

به گزارش تسنیم، جلیل قدیمی در جلسه بررسی اقدامات حمایتی کمیته امداد برای رفع نیازمندی‌های مددجویان در  شهرستان اردبیل اظهار داشت:‌در 3 ماهه نخست امسال 5 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت و افراد نیازمند در شهرستان اردبیل اعطا شده است.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل افزود: با پرداخت این مقدار تسهیلات کارگشایی توانستیم بخشی از موانع و مشکلات 442 خانوار تحت پوشش و اقشار آسیب‌پذیر شهرستان را رفع کرده و در این مسیر یاریگر آنها باشیم.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی به‌ورت کاملا قرض الحسنه پرداخت می‌شود، تصریح کرد: این تسهیلات بعد از بررسی و تأیید نیازمند و دارا بودن شرایط لازم به صورت بلندمدت در اختیار خانواده‌های نیازمند گذاشته می‌شود.

قدیمی پرداخت تسهیلات کارگشایی را یکی از خدمات کمیته‌‌ امداد برای به حداقل رساندن مشکلات نیازمندان برشمرد و بیان کرد: کمیته‌ امداد در سالانه با انجام طرح‌ها و برنامه‌های مختلف تلاش می‌کند تا باری از دوش اقشار بی‌بضاعت برداشته و به توانمندی و خوداتکایی آنها کمک کند.

مدیر کمیته‌ امداد شهرستان اردبیل با تاکید بر اهمیت کمک و یاری مردم بیان کرد: در مسیر محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات و نارسایی‌های خانواده‌های نیازمند کمیته امداد به‌تنهایی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد و ضروری است تا در این راستا از مردم خیر و نیکوکار شهرستان اردبیل همواره یاریگر ای ننهاد حماتی باشند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار