قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش پدافندغیرعامل و قطع برق چهار مرکز حساس و حیاتی اداری این استان خبرداد.
کد خبر: ۵۱۸۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ 02 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد " نادر جانی پور " در گفت و گو با رسانه ها گفت: بمناسبت هفته پدافندغیرعامل و براساس برنامه زمانبندی قطع برق چهار مرکز حساس و حیاتی استان کهگیلویه و بویراحمد، برق این مراکز قطع و رزمایش موردنظر برگزار شد.

وی با تشریح چگونگی برگزاری رزمایش پدافندغیرعامل در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: رزمایش عنوان شده با رمز " یا حضرت زینب (س) " شروع و بعد از یکساعت به پایان رسید.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: این رزمایش با مشارکت چهار اکیپ اتفاقاتی و عملیاتی و با مدیریت مهندسین این شرکت در مراکز حساس این استان باموفقیت برگزار شد.

جانی پور باتقدیر از مراکز حساس و حیاتی که در این رزمایش مشارکت فعال داشتند، یادآورشد: برق این مراکز از ترانسفورماتورهای از قبل تعیین شده قطع و برق تمامی آنها در مدت زمان کوتاهی بوسیله ژنراتورهای خود این مراکز وارد مدار شد.

وی وجود ژنراتورها و مولد اضطراری برق در دستگاههای اجرایی و شرکت های خدمات رسان کهگیلویه و بویراحمد را ضروری خواند و تصریح کرد: از دستگاههای اجرایی بویژه اماکن خدمات رسان و ویژه مانند بیمارستان ها مصرانه می خواهیم اقدام به نصب مولدهای اضطراری در اماکن اداری خود باشند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رزمایش سالجاری سرعت وارد شدن مولدهای اضطراری در زمان قطع برق نسبت به سال های گذشته قابل قبول تر بوده و امیدواریم توجه خاصی در حوزه برق به موضوع پدافندغیرعامل شود.

جانی پور از همراهی " شاهرخ کناری " مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری و " ابوذر صالح نسب " رئیس گروه تهدیدات تخصصی پدافندغیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استان تقدیر کرد.

وی افزود: 40 نیروی انسانی بطور مشترک در رزمایش پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وب ویراحمد مشارکت فعال داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار