مسئول بسیج دانشجویی مازندران گفت: در سال جاری، 500 دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های سطح استان جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین عازم کربلای معلی می‌شوند.
کد خبر: ۵۱۷۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 01 November 2017
به گزارش تابناک : شهرام نوری ، مسئول بسیج دانشجویی مازندران  گفت: بیش از  500 دانشجوی بسیجی از دانشگاه‌های استان  از شهرستانهای ساری ، چالوس،قائمشهر جهت شرکت در پیاده‌روی اربعین یا همکاری بسیج دانشجویی مازندران عازم کربلای معلی می‌شوند. وی اظهار کرد:  اولین کاروان، ۱۰ آبان‌ماه اعزام و تا 22 آبان نیز به استان برخواهند گشت .
 وی بابیان اینکه در حال حاضر بسیج دانشجویی با همکاری نیروی انتظامی به دنبال اخذ ویزا و مجوز خروج برای دانشجویان متقاضی در پیاده‌روی بزرگ اربعین است گفت: تاکنون توانسته‌ایم برای هزار و 100 نفر از دانشجویان  مجوز خروج بگیریم که پیش‌بینی می‌کنیم تعداد تنها به بیش از 2 هزار نفر افزایش یابد.
مسئول بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه  موکب دانشگاهیان شهید بهرامی  نیز با حضور در منزل  و کسب اجازه از خانواده بزرگوار شهید دانشجو حسین بهرامی  و ابراز خرسندی خانواده محترم ایشان در پایانه مرزی مهران راه اندازی شده و آماده خدمت رسانی  در حوزه فرهنگی (برشور های تبلیغاتی،برچسب عکس شهدای دانشجوی مازندران) و بهداشتی درمانی (کمک های اولیه،توزیع دارو ،ماسک ) و خدمات رفاهی از قبیل میان وعده غذایی وتوزیع 40000 آب معدنی و...  با همکاری خیرین استان  می باشد. ضمنا  پیش بینی می شود روزانه اماده خدمت رسانی به 5000 زایر کربلا می باشد.
 وی با اشاره به لزوم پرداختن پر رنگ به جلوه های همایش اربعین در رسانه ها افزود: متاسفانه رسانه ها گاهی به یک اتفاق بی اهمیت به حدی می پردازند و بزرگ نمایی می کنند که همه تصمیمات و برنامه ها تحت تاثیر آن خبر قرار می گیرد؛ اما امروز رسانه های جهان این حرکت عظیم را نادیده گرفته اند

photo_2017-11-01_09-17-47.jpg

21.jpg







منبع : سازمان بسیج دانشجویی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار