آمادگی برای جلوگیری از حوادث وخطرات از جمله اهداف پدافند غیر عامل اعلام شد .
کد خبر: ۵۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷ 30 October 2017
به گزارش تابناک یزد،فرماندار اردکان در این نشست گفت:  باید آمادگی های لازم را در ارتباط با تهاجمات و تهدیدات احتمالی در همه زمینه ها  داشت برعکس تصوری که همه از پدافند غیرعامل دارند و کاربرد آن را بیشتر در زمینه نظامی می‌دانند .
هادی مقیمی افزود: با توجه به شرایط  کشور و  با نگاه به خصومت دشمنان در هر لحظه، می توان ضمن توجه به مسئله پدافند غیر عامل میزان خسارت و تلفات احتمالی را در اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی شود .
وی گفت : اگر شرایط مناسب و آمادگی لازم برای مقابله با خطرات را داشته باشیم می‌توانیم با ساختار دفاعی مناسب،  ایمنی را به حداکثر ممکن ارتقاع دهیم و از خطرات و آسیب هایی که ممکن است ما را تهدید کند جلوگیری نماییم.
مدیرکل پدافندغیرعامل استانداری یزد نیز در این جلسه به اقدامات انجام گرفته در حوزه های زیستی، کالبدی و سایبری توسط کارگروه های استان و شهرستان ها اشاره کرد و گفت: در نیمه اول سال جاری به منظور آگاهی بخشی و معرفی اهداف این نهاد نوپا جلساتی با فرمانداران و مدیران ادارات شهرستان های استان برگزار گردید و سعی خواهد شد با تشکیل جلسات شورای پدافند غیر عامل شهرستان ها، نکات لازم و اساسی در این زمینه مورد آموزش و توجیه قرار گیرد.
محمدصادق طهماسبی با اشاره به ظرفیت های موجود در شهرستان اردکان، این شهرستان را در حوزه های خطوط اصلی راههای زمینی و ریلی،  کشاورزی و صنعت استان حائز اهمیت دانست و  گفت : راه اندازی و اولویت بندی کارگروه های هفت گانه آب و انرژی، جهادکشاورزی، بهداشت، سلامت و امداد و نجات، راه و شهرسازی و پشتیبانی خدمات شهری، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی و کارگروه دفاعی، امنیتی، انتظامی در زمینه سازماندهی و مشارکت مردمی از اولویت های شورای پدافندغیرعامل در شهرستان اردکان بعنوان دروازه ورودی استان خواهد بود.   
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار