فرماندار بویراحمد خطاب به سیاسیون و سخنرانان
دکتر نظری : امسال با توجه به سخنان رئیس جمهور امریکا، شرایط برای یک همگرایی ملی مهیا است ، به سیاسیون و سخنرانان مراسم توصیه می کنم در راستای وحدت ملی اقدام نمایند.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 29 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست هماهنگی ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

فرماندار بویراحمد در این نشست گفت : امسال شرایط متفاوتی را پس از سخنان رئیس جمهور امریکا ، در کشور داریم که می طلبد ، اجرای مراسم امسال ۱۳ آبان هم متفاوت برگزار شود.

محمد کاظم نظری با اشاره به سخنان اهانت آمیز ترامپ به کلیت نظام و همه ی ایرانیان ، افزود : در این مراسم همه ی سیاسیون و روشنفکران و روسای احزاب ضروری است که پیشاپیش مردم حضوری فعال و چشمگیر داشته باشند.

نظری در ادامه به سخنرانان مراسم هم توصیه کرد : با توجه به کج سلیقگی هایی که قبلاً در سخنرانی های چنین مراسماتی وجود داشت ، امسال در سخنان خود از پرداختن به موضوعاتی که باعث ایجاد تفرقه و از بین رفتن این انسجام ملی می شود خودداری کنند.

وی افزود : مراسم ۱۳ آبان امسال باید مشارکت بالا باشد و از همین جا از همه ی دانشگاهیان، دانش آموزان و همه می خواهم در این مراسم حضور پررنگی داشته باشند.

فرماندار بویراحمد در ادامه گفت: به صورت ویژه از رؤسای احزاب می خواهم که در این مراسم شرکت فعال داشته باشند تا نشان دهیم که در خصوص تامین منافع ملی ، همه با هم متحد هستیم.

برچسب ها: دکتر نظری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار