تابناک گزارش می دهد؛
در نشست شورای اداری دیشموک از فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه به نمایندگی از سازمان سپاه کشور، تجلیل شد.
کد خبر: ۵۱۵۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲ 28 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،شورای اداری دیشموک با دعوت از  فرمانده سپاه کهگیلویه به نمایندگی از سازمان سپاه، در پاسخ به سخنان واهی ترامپ با اهداء لوح سپاس، از وی و سازمان سپاه تجلیل بعمل آورده است.
نشست شورای اداری دیشموک با حضور حجت الاسلام شیخ علی اکبر راوند امام جمعه، حجت الاسلام درسته مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی و در حضور سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرمانده سپاه کهگیلویه، تشکیل شد.
فرماندهی سپاه پاسداران کهگیلویه به عنوان مهمان ویژه این جلسه دعوت شده بود.  
حسن امیریان بخشدار دیشموک و رئیس شورای اداری بخش ضمن قدردانی از حضور فرماندهان سپاه در این جلسه گفت: ما با تجلیل از شما عزیزان خواسته ایم تا به یاوه گویی های ترامپ و استکبار جهانی در مورد هجمه های اخیرشان علیه سپاه، پاسخ دهیم. فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه ضمن واهی خواندن و بی اثر دانستن سخنان ترامپ و همه دشمنان بر علیه انقلاب و نظام و حتی سپاه، گفت: همه کشور حمایت قاطع خویش از سپاه را اظهار کرده و این نشانگر وجود  کلمه «وحدت» در کشور جمهوری اسلامی ایران است.
برومندزاده اظهار کرد:  وحدت به عنوان قویترین سلاح باید حفظ شود و به بحث نرم و اقتصاد کشور هم  توجه ویژه شود.


در این جلسه هدایایی از طرف شورای اداری بخش دیشموک به سرهنگ دوم پاسدار سعید برومندزاده فرماندهی سپاه کهگیلویه و ستوان دوم پاسدار اسماعیل معززی فرماندهی حوزه مقاومت بسیج دیشموک اهداء شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار