نماینده مردم دامغان در مجلس:
نماینده مردم دامغان در مجلس ضمن بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم فردی با سابقه خوب است، گفت: پاسخ های غلامی درباره برخی شبهات، نگرانی‌های نمایندگان مردم در مجلس را رفع کرد.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 26 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، ابولفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به نشست اعضای فراکسیون ولایی مجلس با وزیرپیشنهادی علوم، ضمن بیان اینکه منصور غلامی فردی با سابقه است و خدمات وی در جهاد سازندگی و حضور در مناطق عملیاتی و هشت سال دفاع مقدس بر هیچکس پوشیده نیست، تاکید کرد: غلامی در جایگاه یک دانشمندان بین المللی واز معلومات و سواد علمی بالایی برخوردار است لذا برای سکانداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شایستگی دارد.

ابوالفضل حسن بیگی

وی درباره محتوای نشست نمایندگان مردم و اعضای فراکسیون ولایی مجلس با منصور غلامی وزیر پیشنهادی علوم، اظهار داشت: نمایندگان مجلس بر توانمندی و تجارب وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری صحه گذاشته و در این نشست نیز فقط برخی نگرانی های مطرح شده در مجلس را بیان کردند که این نگرانی ها با پاسخ های وزیر پیشنهادی برطرف شد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی به ویژگی های وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در عرصه علمی و آموزشی اشاره کرد و بیان داشت: غلامی در دوران مسئولیت دانشگاهی خود، اقدامات خوبی را صورت داد و ارتقاء سطح علمی و آموزشی از تاکیدات وی است، از سوی دیگر او برای ۵۰۰ هزار صندلی خالی در مجموعه های دانشگاهی کشور برنامه های خوبی دارد و در هر دانشگاهی که سابقاً مسئولیت داشته میزان پذیرش دانشجو قابل قبول بوده که امیدواریم این برنامه ها را در وزارتخانه نیز اجرا شود.

حسن بیگی در پاسخ به این سوال که خواسته های نمایندگان از وزیر پیشنهادی علوم چیست، ابراز داشت: یکی از نکات نمایندگان و اعضای فراکسیون ولایی مجلس به وزیر پیشنهادی علوم توجه به دیدگاه ها و نقطه نظرات رهبر معظم انقلاب درباره ضرورت ارتقای فرهنگی دانشگاه ها بود.

وی افزود: با توجه به برنامه چشم انداز ۲۰ ساله و برنامه ششم توسعه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور و تلاش برای افزایش و تحقق بودجه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دیگر نکاتی است که اعضای فراکسیون ولایی مجلس به عنوان یک درخواست از وزیر پیشنهادی علوم مطرح و در راستای تقویت ارتباط تولید و صنعت با دانشگاه به عنوان یکی از موضوعات اساسی در اقتصاد مقاومتی تاکید کردند.

عضو خانه ملت گفت:در مجموع نمایندگان مردم در مجلس به توانایی وزیر پیشنهادی علوم از سوی دولت اذعان دارند و در شرایط فعلی و با توجه به بودجه این وزارتخانه باید به بحث تحقیقات و پژوهش نیز توجه ویژه داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار