مسئول موکب علی ابن موسی‌الرضا (ع) در کربلا با اشاره به نقش ویژه استان یزد در خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی از توزیع آب آشامیدنی با برند «یزد، حسینیه ایران» در بین زائرین اربعین خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 25 October 2017
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا بهشتی مسئول موکب علی ابن موسی‌الرضا (ع) در کربلا، در نشست خیّرین اربعین حسینی استان یزد با اشاره به اینکه یزدی‌ها همه‌ساله در ایام اربعین خدمات متنوعی را به زائرین حسینی ارائه می‌کنند افزود: سال گذشته توسط وزارت کشور، استان یزد به‌عنوان برترین استان در امر خدمت‌رسانی در این ایام از طرف وزارت کشور معرفی شد و امسال ساختمان کنسولگری سابق ایران در کربلا و همچنین ساختمان وزارت صحه عراق در نزدیکی حرم امام حسین (ع) برای برپایی موکب در اختیار یزدی‌ها قرار داده‌شده است.

این خیّر یزدی با اشاره به اینکه موکب علی ابن موسی‌الرضا (ع) در محل‌های ذکرشده احداث خواهد شد افزود: در این موکب خدماتی بهداشتی و درمانی، تغذیه و اسکان موقت به زائرین ارائه خواهد شد و همچنین مکان‌هایی برای راهنمایی زائرین، ارائه خدمات به گمشدگان و باجّه های امانات برای زائرین در نظر گرفته‌شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته روزانه 90 هزار غذا توسط موکب یزدی‌ها در بین زائرین توزیع شد که این مقدار امسال افزایش پیدا خواهد کرد.

بهشتی بابیان اینکه به همت خیّرین دستگاه بسته‌بندی آب خریداری‌شده و در موکب مستقر خواهد شد، تصریح کرد: بسته‌های آب با برند «یزد، حسینیه ایران» در بین زائرین حسینی توزیع خواهد شد.

مسئول موکب علی ابن موسی‌الرضا (ع) در پایان اظهار داشت: با مساعدت وزارت نیرو تعدادی حمام و سرویس بهداشتی سیّار نیز در کنار موکب مستقر خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار