استاندار سمنان :
استاندار سمنان با بیان اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ فریضه نماز باید در جامعه نهادینه شود، گفت: ایجاد مرکز مشاوره نماز به پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک می کند.
کد خبر: ۵۱۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴ 18 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمد رضا خباز در جلسه شورای اقامه نماز استان سمنان به میزبانی سالن غدیر استانداری با بیان اینکه ایجاد مرکز مشاوره نماز به پیشگیری از آسیب های اجتماعی کمک می کند، ابراز داشت: آمار طلاق و اعتیاد در جامعه نشان می دهد که از میزان اعتقادات مردم به مباحث دینی کاسته شده است لذا این مهم می طلبد تا در راستای کاهش آسیب های اجتماعی مراکز مشاوره نماز ایجاد شود.

استانداری سمنان - کراپ‌شده

وی با بیان اینکه انجام سیاست های تشویقی به منظور ترویج نماز در اولویت باید قرار گیرد، افزود: مدارس، دانشگاه ها و ادارات می توانند به عنوان مراکز ترویج فریضه نماز در جامعه معرفی شوند لذا با تشویق افراد به اشاعه فرهنگ نماز می توان این مهم را در جامعه نهادینه کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه ساماندهی مهد نماز در مساجد به منظور فرهنگ سازی برای آینده کودکان برای حضور در نماز جماعت اثر گذار خواهد بود، ابراز داشت: برای ترویج فرهنگ نماز باید از سن کودکی اقدام کرد که ایجاد مهدهای نماز می تواند معارف ارزشمند دینی را به نسل جدید معرفی کند.

خباز تاکید کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ سال از شهادت امام حسین(ع) و یارانش می گذرد و باید با تاسی از حرکت عظیم فرهنگی که آن امام بزرگوار انجام دادند مانیز نماز را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

در این نشست مدیرکلتبلیغات اسلامی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان نیز پیرامون نحوه ترویج فریضه نماز و مباحث دینی و فرهنگی بحث و تبادل نظر کردند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار