مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: قاچاقی کفش و باطری محکوم به پرداخت جریمه یک میلیارد و 150 میلیون ریالی شد.
کد خبر: ۵۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۰ 22 June 2015
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از وصول جریمه یک میلیارد و 150 میلیون ریالی قاچاقی کفش و باطری خبر داد.

به گزارش ایرنا ، علیرضا حسن پور افزود: این میزان جریمه با تلاش دایره اجرای احکام تعزیرات حکومتی همدان وصول و به حساب خزانه دولت واریز شد.

وی یادآوری کرد: دو سال پیش فردی به وسیله یک دستگاه کانتینر اقدام به قاچاق سه هزار و 370 جفت کفش و 81 عدد باطری خودرو کرده بود.

وی اضافه کرد: این قاچاقچی از سوی شعبه چهارم این اداره کل به پرداخت بیش از یک میلیارد و 150 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد که با پیگیریهای اجرای احکام پس از دو سال این میزان جریمه وصول شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین از جریمه قاچاقچی پوشاک به پرداخت 95 میلیون ریال خبر داد و گفت: این فرد اقدام به قاچاق انواع البسه خارجی به وسیله یک دستگاه خودرو سواری کرده بود و هنگام عبور از ایست و بازرسی شهید زارعی همدان شناسایی و دستگیر شد.

حسن پور خاطرنشان کرد: سال گذشته 974 فقره شکایت مردمی به تعزیرات حکومتی همدان واصل شد که بیش از 99.7 درصد پرونده ها مختومه شد.

وی اضافه کرد: پس از بررسی شکایات مردمی، متهمان به پرداخت بیش از چهار میلیارد و 176 میلیون ریال جزای نقدی درحق صندوق دولت وبیش از دو میلیارد و 386 میلیون ریال در حق شاکی خصوصی محکوم شدند.

وی گفت: به منظور تسهیل در رسیدگی به شکایات مردمی شعبه مشترک تعزیرات حکومتی و اصناف در میدان آرامگاه بوعلی سینا راه اندازی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار