سرپرست توزیع برق میامی:
سرپرست توزیع برق میامی از احداث ۱۱ ایستگاه هوایی توزیع برق در این شهرستان خبر داد و گفت: این ایستگاه‌ها با قدرت ۹۹۰ کیلوولت آمپر در مدار قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۰۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ 16 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، عباس اسماعیلی در نشست خبری صبح دوشنبه خود با حضور اصحاب رسانه به میزبانی اداره برق میامی، ضمن اشاره به اجرای دو طرح بزرگ در حوزه توزیع برق شامل ایجاد ۱۱ ایستگاه توزیع و ۱۳هزار متر خط توزیع برق، تاکید کرد: در طرح نخست ۱۱ ایستگاه با قدرت ۹۹۰کیلوولت آمپر وارد شبکه توزیع شده که هدف از اجرای این طرح، تقویت توزیع و تثبیت ولتاژ برق است.

وی افزود: از ابتدای سال تا نیمه مهرماه، ۳۵ پروژه عمرانی برق‌رسانی با اعتبار یک میلیارد و ۵۷۶میلیون و ۱۰۰هزار تومان در سطح میامی اجرا شده که هدف غالب این طرح ها، ارتقای کیفیت برق رسانی به خصوص در مناطق محروم و روستایی بوده است.

سرپرست توزیع برق میامی همچنین از اجرای طرح توسعه ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی خبر داد و بیان داشت: ۹هزار و ۶۰۰ متر خط ۲۰ کیلوولت و سه هزار و ۹۰۰ متر شبکه فشار ضعیف در این طرح اجرایی می شوند که تثبیت ولتاژ و بهبود کیفیت برق‌رسانی در راستای جلوگیری از خاموشی های مکرر در زمره اهداف این طرح هستند.

اسماعیلی در پاسخ به سوالخبرنگار مهر، درباره طرح های اقتصاد مقاومتی برق میامی، توضیح داد: یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی که در سطح شهرستان اجرا شده، توسعه چهار هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط هوایی منطقه میامی و کالپوش است که این امر به کاهش اتلاف انرژی و همچنین بهبود کیفیت توزیع منجر شده است.

وی با بیان اینکه اصلاح و بهینه‌سازی چهار هزار و ۷۰۰ متر شبکه‌های توزیع برق روستایی و رفع نقاط خطرآفرین منطقه کالپوش و میامی نیز در قالب این طرح انجام شده است، بیان داشت: یکی از ابلاغات اقتصاد مقاومتی برای توزیع برق، جلوگیری از هدر رفت انرژی است که طرح توسعه مذکور با این هدف انجام می شود.

سرپرست توزیع برق میامی درباره دیگر طرح اقتصاد مقاومتی شهرستان، توضیح داد: نصب دو دستگاه پست هوایی به‌منظور ظرفیت‌سازی جدید برای مشترکان جدید از دیگر اقدامات برق میامی برای رضایتمندی مردم است که در آینده نزدیک به اتمام می رسد.

اسماعیلی بیان کرد: تا پایان سال همچنین برق میامی، یک‌هزار و ۵۰۰ متر شبکه سیمی را به کابل خودنگهدار بدل می کند که ویژگی مهم آنها جلوگیری از اتلاف انرژی و همچنین بادوام بودن است که از بسیاری هزینه ها می کاهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار