چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته امید کشور در قزوین به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۵۰۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲ 15 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم کاراته امید کشورمان در حالی در قزوین به کار خود پایان داد که ملی پوشان به مدت 10 روز تمرینات آماده‌سازی خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پشت سر گذاشتند.

تمرینات بدنسازی و فنی کاراته‌کاهای ملی‌پوش امید کشور در خانه کاراته شهید مرادی و پایگاه قهرمانی قزوین برگزار شد.

هیأت کاراته قزوین که در طول سال‌های اخیر همواره میزبانی از تمرینات آماده‌سازی تیم های ملی را بر عهده داشته است، این بار هم میزبانی از آخرین اردوی ملی‌پوشان کاراته‌کای امید کشور را عهده‌دار شد، اردویی که امیررضا میرزایی کاراته‌کای شایسته استان هم در آن حضور داشت و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی دنبال کرد.

میرزایی که تنها ملی‌پوش قزوینی حاضر در اردوی تیم ملی امید کشور است، به همراه چهار کاراته‌کای دیگر باید اوایل آبان ماه سال جاری راهی رقابت‌های جهانی اسپانیا شود تا بخت خود را برای کسب نشان در این مسابقات در مقابله با رقبای قدرتمند جهانی محک بزند.

این ورزشکار که در وزن منهای 67 کیلوگرم برای تیم ملی به روی تاتامی می‌رود، بدون شک به دنبال این است که دومین ورزشکار تاریخ کاراته استان و کشور باشد که پس از بهمن عسگری نشان ارزشمند طلای رقابت‌های قهرمانی امیدهای جهان را از آن خود کند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی کاراته امید کشور به میزبانی قزوین اظهار داشت: خوشبختانه این اردو که از دهم مهر ماه با پنج ورزشکار در قزوین آغاز شد، روز گذشته به کار خود پایان داد تا ملی‌پوشان بتوانند با آمادگی کاملی گام در راه مسابقات جهانی بگذارند.

حمیدرضا داوری افزود: امیررضا میرزایی کاراته‌کای ملی پوش استان هم در این اردو تلاش و پشتکاری مثال‌زدنی داشت و تمرینات خود را با انگیزه به همراه سایر ملی‌پوشان دنبال کرد تا در مسابقات قهرمانی جهان بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارد.

وی اظهار امیدواری کرد که امیررضا میرزایی ملی‌پوش کاراته‌کای استان بتواند با درخشش در تیم ملی و کسب نشان در مسابقات کاراته قهرمانی امیدهای جهان یک بار دیگر شایستگی‌های خود را به نمایش بگذارد و جواب ماه‌ها تلاش خود را در اردوهای آماده‌سازی تیم ملی با موفقیت بگیرد، اتفاقی که البته با وجود توانایی‌های بالای میرزایی دور از دسترس نیست.

گفتنی است، تیم ملی کاراته امید کشور دوم آبان ماه سال جاری تهران را به مقصد اسپانیا محل برگزاری رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان ترک می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار