فرمانده انتظامی آبیک:
فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: در برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان با هیچ کسی تعارف نداریم و پلیس با جدیت وارد عمل می‌شود.
کد خبر: ۵۰۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 08 October 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده که برخی از این برنامه‌ها همانند کوهپیمایی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، حضور کارکنان در نماز جمعه شهرهای آبیک و خاکعلی، عیادت از بیماران بستری در بیمارستان ولیعصر(عج) و صبحگاه مشترک برگزار شده است.

وی به برگزاری نشست با راهوران محله و دهیاران، اهدای خون توسط کارکنان نیروی انتظامی در استان قزوین، نشست تخصصی فرماندهان پاسگاه‌ها با شورای اسلامی، ائمه جمعه و جماعات و ارائه لوح فشرده هشدارهای انتظامی به شهروندان اشاره کرد و افزود: در هفته نیروی انتظامی دیدار با کارکنان طلایه‌داران فرهنگ ترافیکی صورت گرفته و  کارشناسان انتظامی با حضور در مدارس هشدارهای انتظامی به دانش‌آموزان ارائه می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک از برگزاری نشست با اصناف، بازدید از مراکز انتظامی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان در هفته نیروی انتظامی خبر داد و گفت: در این هفته نشست علمی و تخصصی در مؤسسه آموزش عالی غیاث‌الدین جمشید کاشانی با موضوع پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با فضای مجازی برگزار می‌شود.

چگینی به اجرای برنامه‌های رزمی یگان ویژه در یکی از مدارس شهر آبیک افزود: غبارروبی و گلباران گلزار شهدا و قرائت زیارت پرفیض عاشورا با دعوت از عموم مردم، مسؤولان و خانواده‌های معزز شهدا و نشست هم‌اندیشی با مسؤولان قضایی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته نیروی انتظامی به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: از شهروندان شهرستان آبیک درخواست می‌شود در روزهای تعطیل و پایان هفته اگر متوجه شوند که به منزل همسایه آن‌ها غریبه‌ای وارد شده و یا خودرویی مشکوک در حال پرسه زدن را مشاهده کردند، مراتب را سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع داده تا موضوع بررسی شود.

این مقام ارشد انتظامی سرقت خودرو پراید به ویژه مدل 83 و 84 در شهرستان آبیک را نسبت به دیگر خودروها بیشتر دانست و اضافه کرد: لازم است که شهروندان نسبت به نصب قفل پدال قفل فرمان و کلید مخفی در خودروها اقدام کرده تا سارقان در مدت زمان کوتاه نتوانند نسبت به سرقت خودرو اقدام کنند.

فرمانده  انتظامی شهرستان آبیک با بیان اینکه برخی از شهروندان موتورسیکلت را بدون قفل زنجیر و سوئیچ رها می‌کنند، خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان موتورسیکلت را در اختیار نوجوانان کم سن و سال و بدون گواهینامه قرار می‌دهند که این امر موجب می‌شود فرد تصادف کرده و حتی منجر به فوت فردی دیگری شود که آسیب بزرگی به خانواده وارد می‌شود.

چگینی بیان کرد: می‌طلبد که خانواده‌ها از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان نوجوان و کم سن سال خود پرهیز کنند.

وی افزود: هنگام ساخت و ساز مجتمع‌های مسکونی اگر نسبت به نصب دوربین‌های مدار بسته اقدام شود، ضریب امنیت مجتمع‌ها افزایش یافته و از سرقت سارقان مصون می‌ماند.

این مسؤول ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌خواست هنگام مسافرت و مهمانی اموال قیمتی و طلاجات را همراه خود برده و وجه نقد بسیار را در گاو صندوق نگهداری نکنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اضافه کرد: در برخورد با اراذل و اوباش در این شهرستان با هیچ کسی تعارف نداریم و پلیس با جدیت وارد عمل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار