رئیس پلیس راهور استان سمنان;
شهرک ترافیکی استان سمنان باهدف آموزش و فرهنگ‌سازی ترافیکی ویژه کودکان و نوجوانان در پارک سیمرغ سمنان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۵۰۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ 07 October 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ موسی بزرگی رئیس پلیس راهور استان سمنان با اشاره به اینکه این شهرک در محل پارک سیمرغ شهرستان سمنان بناشده است گفت : با شروع سال تحصیلی مشکلات و آسیب‌های رفت‌وآمد فرزندان در این ایام یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها به شمار می‌رود که شهرک ترافیکی استان سمنان ظرفیت مطلوبی را برای ارتقا سطح فرهنگ ترافیکی دانش آموزان نیز ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرک ترافیکی استان سمنان باوجود تجهیزات سه‌بعدی می‌تواند آموزش‌های لازم ترافیکی را به دانش آموزان منتقل کند اضافه کرد: به‌کارگیری دانش آموزان به‌عنوان همیار پلیس ازجمله اقداماتی است که در این راستا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: پلیس راهور با همکاری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان و اداره کل آموزش‌وپرورش مدارسی که آسیب‌پذیری بیشتری دارند را در این طرح شناسایی می‌کند.

بزرگی بابیان اینکه این مهم در راه‌اندازی شهرک ترافیکی نقش ویژه‌ای دارد بیان کرد: در بعضی از مدارس دانش آموزان مشکل تردد از خیابان رادارند که می‌توان با اجرای این طرح از حجم این مشکلات تا بخش قابل‌توجهی کاست.

وی یادآور شد: مجموعه نیروی انتظامی و پلیس راهور استان سمنان هم‌زمان با تعطیلی و بازگشایی مدارس تمهیدات ویژه‌ای را برای پوشش ترافیکی در کوچه‌ها و خیابان‌های متصل و اطراف مدارس در سراسر استان اعمال می‌کنند.

رییس پلیس راهور استان سمنان گفت : 105 هزار همیار پلیس در سطح استان سمنان تحت آموزش پلیس راهور استان سمنان قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار