۱۳۰ طرح اشتغالزایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کازرون اجرا شده است.
کد خبر: ۵۰۴۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶ 07 October 2017
تابناک فارس به نقل از صداو سیما:رئیس کمیته امداد شهرستان کازرون گفت: در شش ماهه نخست امسال ۱۳۰ طرح با اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر در شهرستان کازرون ایجاد شده است.
شفیعی افزود: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد رشد داشته است.
وی یکی از اهداف موثر و کارآمد کمیته امداد را ایجاد فرصت‌های شغلی برای خانواده‌های نیازمند و رسیدن به استقلال اقتصادی، آن‌ها دانست و ادامه داد: این مشاغل در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی برای مددجویان راه اندازی شده است.
رئیس کمیته امداد کازرون، استعداد سنجی و آموزش را دو مولفه مهم اشتغال پایدار بیان کرد و افزود: مددجویان کمیته امداد که مصمم به اجرای طرح‌های اشتغال زایی هستند، علاوه بر استعداد سنجی، از آموزش‌های مناسب با شغل به صورت رایگان بهره مند می‌شوند. 
وی با بیان اینکه در شش ماه نخست امسال ۱۸۱ مددجوی تحت حمایت از توسعه آموزش‌های مهارت آموزی بهره‌مند شده اند، گفت: در همین مدت ۴۴۳ مددجوی تحت حمایت از توسعه آموز ش.‌های پایدارسازی و ۱۰۶ نفرآموزش‌های کارآفرینی بهره‌مند شده اند.
شفیعی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای اصلی کمیته امداد در حوزه اشتغال و خودکفایی نظارت بر طرح‌های خودکفایی است، یادآور شد: کمیته امداد بازاریابی برخی از تولیدات مددجویان را به عهده دارد به طوری که تمامی منافع آن برای مددجویان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار