رئیس کمیته امداد شهرستان سپیدان گفت :مردم نوع دوست سپیدان در شش ماه نخست امسال 92 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۰۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱ 06 October 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:هوشنگ زارعی، رئیس کمیته امداد شهرستان سپیدان، درگفتگو باخبرنگارماافزود: صندوق های فعال در این شهرستان را هشت هزار و 494 صندوق عنوان کرد و گفت: این تعداد شامل هشت هزار و 344 صندوق کوچک، 97 صندوق بزرگ و 53 صندوق متوسط است.

وی با تاکید بر اینکه  طرح صدقات یکی از مهم ترین طرح های کمیته امداد است، بیان کرد: این طرح  باهدف ترویج سنت‌های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان سپیدان به صدقات پرداختی مردم شهرستان در شش ماه نخست امسال اشاره کرد و ادامه داد: مردم نوع دوست سپیدان در شش ماه نخست امسال 92 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد افزایش داشته است.

زارعی گفت: همه مبالغ جمع آوری شده طرح  صدقات  به منظور رفع نیازهای خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از جمله کمک به اشتغال، جهیزیه، مسکن، کمک به درمان نیازمندان، کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در همان شهر و محل جمع‌آوری هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: مهم‌ترین چشم‌انداز ترسیم‌شده در این مورد، شامل تشویق و ترغیب افراد جامعه در اجرای آیات و احادیث وارده در مورد صدقات مستحب، فراهم شدن زمینه‌ای برای رساندن آن کمک‌ها به نیازمندان واقعی، مبارزه منفی با متکدیان حرفه‌ای و بی‌نیاز، تأمین زندگی محرومان و اعطای سرمایه کار، جهیزیه، مسکن و غیره است.

زارعی به روشهای پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت:  مردم می توانند صدقات خود را از طریق صندوق صدقات، واریز به حساب شماره 0105699089009 نزد بانک ملی، ارسال عدد 1 به 8877 و شماره گیری کد ، *8877# به نیازمندان اختصاص بدهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار