کد خبر: ۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 20 June 2015

 دومین کنفرانس بین المللی ژئوتکنیک و مهندسی لرزه ای شهری 16 تا 18 شهریورماه سالجاری در تبریز برگزار می شود.

رییس و دبیر علمی این کنفرانس روز شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این کنفرانش با همکاری شهرداری تبریز، دانشگاه های تبریز، صنعتی شریف، امیرکبیر و نپلس ایتالیا و شرکت دانش بنیان لرزه پایدار آذربایجان برگزار خواهد شد.

عبادلله قنبری افزود: مهندسی ژئوتکنیک، تجارب و آموزه هایی از زمین لرزه های جدید، زیرساختارها و سیستم شریان های حیاتی، آتش سوی پس از زلزله، طراحی سازه های جدید، اجرا با کیفیت بالا، ارزیابی خسارت و ریسک شهری، میراگرها و جداسازی لرزه ای، آمادگی و مدیریت اضطراری، تسلیح سازه های بتنی زیربارهای ناشی از فشار، طراحی لرزه ای، آنالیز و طراحی سازه ها، فضاهای زیرزمینی شهری علل زمین لرزه ها و زمین شناسی مهندسی از جمله محورهای علمی این کنفرانس خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: سخنرانان کلیدی این کنفرانس عبدالحسن آستانه از دانشگاه برکلی کالیفرنیا، فده ریکو مازوانی از دانشگاه نپلس ایتالیا، روگر بیلهام از دانشگاه کمبریج و کازوهیکو کاواشیما از دانشگاه صنعتی توکیو خواهند بود.

وی افزود: هدف از برگزاری کنفرانس گردهمایی اساتید و دانشمندان سطح اول علمی، محققان و پژوهشگران از سرتاسر جهان، تبادل اندیشه و به اشتراک نهادن تجارب و تحقیقات زیربنایی در مورد نتایج کلی در زمینه ژئوتکنیک، سازه و مهندسی زلزله در مناطق شهری و نواحی لرزه خیز جهان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :