کد خبر: ۵۰۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹ 20 June 2015

 فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: پلیس در ماه رمضان به صورت جدی با هنجارشکنانی که در ملاءعام تظاهر به روزه‌ خواری کرده و یا هر عمل دیگری مانند بدحجابی و یا خوردن و آشامیدن به طور جدی برخورد خواهد کردتامردم احساس امنیت روانی بیشتر داشته باشند .

به گزارش خبر نگار تابناک تبریز، محسن حسن ‌خانی، فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی، در جلسه هماهنگی قرآن در ماه مبارک رمضان این ماه را ماه رحمت واسعه خداوند دانست و گفت: پلیس در این ماه تمام تلاش خود را خواهد کرد تا همه مردم احساس امنیت روانی بیشتری داشته باشند.

حسن ‌خانی نگهداشتن حرمت ماه مبارک رمضان را بر همه واجب دانست و تاکید کرد: در این ماه پلیس بصورت جدی با هنجارشکنانی که در ملاءعام تظاهر به روزه‌ خواری کنند و یا هر عمل دیگری مانند بدحجابی و یا خوردن و آشامیدن که هنجارشکنی محسوب می گردد به طور جدی برخورد خواهد کرد.

وی ادامه داد: تمامی اصنافی که اغذیه فروش محسوب می شوند و در این رابطه به مردم خدمات ارائه می دهند بایستی برابر دستورات صادره از اماکن استان اقدام کنند، در غیر این صورت با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

وی یادآور شد: غذاخوری های موجود در ترمینال‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن، فرودگاه یا بین راهی که اماکن به آنان برای سرویس دهی به مردم مجوز داده است باید پوشش لازم برای استتار و دیده نشدن داخل رستوران را اتخاذ کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: نیروی انتظامی خادم مردم مومن و روزه دار است و برای انجام کامل فرایض دینی و بخصوص برپایی منظم نمازها در زمان‌های اذان تمام تلاش خود را به خرج خواهد داد.

فرمانده انتظامی استان در پایان اضافه کرد: خدمات رسانی در پلیس تعطیلی بردار نیست و پلیس همیشه در خدمت مردم مومن و با ایمان استان است و برقراری نظم و امنیت در تمام نقاط استان در دستور کار می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :