کد خبر: ۵۰۳۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸ 20 June 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ شرقی از کسب عنوان برتر دستگاه فعال در حوزه‌ اواقت فراغت توسط این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی‌اکبر صفی‌پور اظهار داشت: براساس ارزیابی انجام شده توسط دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان و همچنین مستندات ارائه شده، این اداره‌ کل موفق به کسب عنوان برتر در حوزه‌ اوقات فراغت شده است.

وی بر لزوم غنی‌ سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان علی‌ الخصوص در ایام تابستان تاکید کرد و ایجاد محتوای مناسب را از ضرورت‌ ها و اولویت های مسئولان و متولیان فرهنگی برای برنامه‌های تدوین شده اوقات فراغت برشمرد.

صفی‌پور گفت: اوقات فراغت امکان بالقوه‌ مفید و مؤثری است که باید هر فرد در خور امکانات و موقعیت اقتصادی و فرهنگی خود برنامه‌ریزی هدفداری برای آن داشته باشد.

وی تاکید کرد: در این میان نهادهای فرهنگی به عنوان اصلی‌ترین متولیان و برنامه‌ریزان در این حوزه محسوب می‌شوند و  اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را بایستی به عنوان یک ضرورت حیاتی در نظر داشت چرکه این اواقات فرصت بسیار خوبی برای پیشگیری از آسیب هاست و در نتیجه به هر میزان که در این زمینه برنامه‌ریزی صحیحی انجام گیرد اثرات آن متوحه جامعه خواهد بود.

گفتنی است در متن تقدیری که از سوی سعید شبستری، معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی به علی‌اکبر صفی‌پور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا شده، آمده است: "جوانان عزیز به عنوان سرمایه‌های ارزشمند جامعه، شایسته بهترین خدمت می‌باشند و خدمت به این قشر گران‌قدر، قابل ستایش و افتخاری بزرگ محسوب می‌گردد. ضمن ارج نهادن به تلاش و فعالیتهای ثمربخش تمامی خادمین نظام در دولت تدبیر و امید، بدین وسیله از مساعی و تلاشهای در خور تحسین جنابعالی و همکاران محترم آن دستگاه، در راستای ساماندهی امور جوانان و رونق‌بخشی به امور محوری اوقات فراغت استان در سال 1393، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و توفیقات روزافزون شما را در خدمت هرچه بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت بنیه‌های فرهنگی اعتقادی جوانان استان سرافراز آذربایجان‌شرقی از درگاه ایزد منان مسالت دارم."

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :