کد خبر: ۵۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 20 June 2015

سرپرست هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارگران واحدهای تولیدی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگارتابناک تبریز به نقل از  روابط عمومی هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی، پرویز پناهی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم در قالب چهار گروه 3 تیمی در شب‌های ماه مبارک رمضان و بعد از افطار در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره 2 تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از هر گروه دو تیم به مرحله بعدی راه خواهد یافت، اظهار کرد: این مسابقات با همت هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی در سال‌های آتی پربار‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

پناهی افزود: در گروه یک این دور از مسابقات تیم های شرکت پگاه، ماشین سازی تبریز، بیمارستان بین المللی تبریز، گروه دو داروسازی شهیدقاضی، آهنگری تراکتور سازی، فروشگاه رفاه، گروه سه داروسازی دانا، سنگبری فلاح، خبرگزاری برنا و در گروه چهار تیم های ایران خودرو تبریز، سیمان صوفیان و مخابرات تبریز به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست هیات ورزش کارگری آذربایجان با تاکید بر ارزش و جایگاه ورزش در سلامتی جسم و روح، گفت: برگزاری برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان جلوه پر رنگ تری یافته و می‌تواند نقش خود را در این مهم بهتر و بیشتر ایفا کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :