رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری 3 سارق جواهرات از منزلی به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 20 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی قدمی گفت: پس از اعلام شکایت شاکی و تشکیل پرورنده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سارقان از مدتی قبل با فرزند مالباخته ارتباط دوستی برقرار کرده و از طریق وی متوجه وجود جواهرات قیمتی در منزل شده‌اند و با اطلاع از عدم حضور صاحبخانه در منزل، اقدام به سرقت گاوصندوق حاوی طلا و جواهرات کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های تخصصی، موفق به شناسایی متهمان شده و با اخذ مجوز قضائی پس از اطمینان از حضور آنان در منزل، در یک عملیات غافلگیرانه، آنها را دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه به ارزش تقریبی 400 میلیون تومان کشف شد.

وی تصریح کرد: در پی تحقیقات تکمیلی مخفیگاه متهم سوم نیز شناسایی شد و با دستگیری وی، اقلام باقیمانده از اجناس مسروقه به ارزش تقریبی 200 میلیون تومان کشف شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، اموال کشف شده تحویل مالباخته شده و در نهایت متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کرده، به دادسرا معرفی شده و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار