مدیر آموزش و پرورش دامغان:
مدیر آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه سال تحصیلی جدید سه پروژه تحصیلی در این شهرستان افتتاح می شود، گفت: برای این پروژه ها ۲.۳میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.
کد خبر: ۵۰۲۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷ 03 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن کاتبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سه پروژه آموزشی دامغان قابل افتتاح است، تاکید کرد: هنرستان جدید التاسیس حضرت فاطمه زهرا (س) واقع در شهرک بوستان با مشارکت خیران و اداره کل تجهیز، توسعه و نوسازی مدارس استان سمنان و با اعتبار دومیلیارد تومان، آموزشگاه سه کلاسه خیر جنانی با هزینه ۲۸۰ میلیون تومان و نمازخانه دبیرستان نرجس شهر دیباج با کمک و مشارکت خیران با اعتبار ۷۰ میلیون تومان در روزهای ۱۷ مهر و ۱۳ آبان ماه سالجاری افتتاح می شوند.

حسن کاتبی - کراپ‌شده

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه در دامغان ۱۰۱ آموزشگاه شهری و روستایی وجود دارد، افزود: ۵۱۹ کلاس درسدر اختیار ۱۳هزار دانش آموزان دامغانی قرار گرفته و سال تحصیلی جدید خود را همزمان با سراسر کشور آغاز کردند،همچنین ۲۱ مرکز پیش دبستانی با دارا بودن ۲۶ کلاس درس میزبان دانش آموزان پیش دبستانی هستند.

مدیر آموزش و پرورش دامغان با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ نوآموز پایه اول در طرح سنجش شرکت کردند، گفت: برای این تعداد نوآموز پایه اول پس از طی شدن مراحل سنجش گواهی سلامت صادر شده و در نهایت یک هزار و ۲۷۰ دانش آموز وارد مقطع ابتدایی شدند.

کاتبی تصریح کرد: ۹۷۰ فرهنگی اعم مدیر، معاون، آموزگار و دبیر، کار تربیت،آموزش و اداره مدارس را در سال تحصیلی ۹۷- ۹۶ در شهرهای دامغان، دیباج و کلاته رودبار و روستاهای تابعه برعهده دارند.

وی افزود: در ایام تابستان سال۹۶ همچنین کار تعمیر، مرمت و بازسازی مدارس دامغان در ۳۹ مدرسه با اعتبار ۱۱۰ میلیون تومان و با همکاری دانش آموزان و بسیج دانش آموزی در قالب طرح هجرت سه اجرا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار