معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان:
معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان از واژگونی دو دستگاه پراید و مصدومیت ۱۱ نفر در جاده های استان خبر داد و گفت: هلال احمر در ۱۰ روز گذشته به ۱۴۴ حادثه امداد رسانی کرده است.
کد خبر: ۵۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 02 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی یحیایی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه واژگونی دو خودرو پراید مصدومیت ۱۱ نفر را رقم زد، ابراز داشت: بامداد دوشنبهدر کیلومتر ۷۵ جاده دامغان – سمنان یک دستگاه پراید با پنج سرنشین و در کیلومتر ۱۸۴ جاده سبزوار –میامی هم یک پراید دیگر با شش سرنشین واژگون و حادثه دیدگان به بیمارستان کوثر سمنان و امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

علی یحیایی معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان

وی با بیان اینکههلال احمر سمنان به ۱۴۴ حادثه‌دیده امدادرسانی کرد، افزود: در۱۰ روز گذشته ۷۷ نفر در تصادف های‌جاده ای و ۶۷ نفر در سوانح غیرجاده ای مجروح شدند و همچنین امدادگراندر ۵۲ سانحه شامل ۲۰ تصادف جاده ای، چهار عملیات شهری، دو عملیات کوهستان و شش مورد حضوریخدمت رسانی کردند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان بابیان اینکهاز روز جمعه تا پایان روز یکشنبه امدادگران در ۲۰ سانحه حضور یافتند، ابراز داشت: از مجموع حوادث در تعطیلات اخیر شش سانحه جاده‌ای با چهار مورد واژگونی، دو سانحه شهری و ۱۲ مورد خدمات حضوری امداد رسانی صورت گرفت.

یحیایی بابیان اینکه حادثه‌دیدگان در این سه روز ۵۲ نفر بودند،تصریح کرد: پنج نفر در تصادفات جاده ای مجروح شدند و یک نفر در واژگونی خودرو جان باخت و دو نفر نیز از سوی امدادگران اسکان یافتند و سه هموطن نیز در سوانح جاده ای جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهر تا کنون ۱۷ نفر از مسافران اسکان داده شدند، افزود:علت ۶۵ درصد حوادث رانندگی در استان سمنان واژگونی خودرو است که به علتخستگی و خواب آلودگی راننده رخ می دهد لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس خستگی و خواب آلودگی در اولین زائرسرا یا توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار