دکتر مهرداد ابراهیمی با اشاره به اینکه هر یک از دستگاه های اجرایی سرویس دهی خاص امور مرتبط حوزه خود را پوشش می هند و فعالیت مطلوبی دارند، افزود: خلا 15 اداره در فریدونکنار محسوس است.
کد خبر: ۵۰۰۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 20 June 2015
به گزارش تابناک دکتر مهرداد ابراهیمی فرماندار فریدونکنار در آیین افتتاح نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه‌های فریدونکنار با بیان اینکه تکمیل روند خدمات رسانی در دولت تدبیر و امید در فریدونکنار ستودنی است، اظهار کرد: باید ادارات و دستگاه های اجرایی در فریدونکنار مستقر شوند.


فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه با افتتاح نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در فریدونکنار خدمات خوبی به شهروندان ارائه می شود، تصریح کرد: ایجاد ترمینال مسافربری یکی از نیازهای مهم شهروندان و مجموعه مدیریتی شهرستان فریدونکنار است.


وی با ابراز نارضایتی از عدم ایجاد پایانه مسافربری در فریدونکنار، بیان کرد: دانشجویان، طلبه ها، کارمندان، سربازان، بازاریان، زائران و همه شهروندان فریدونکنار از داشتن ترمینال مسافربری محروم هستند که موجب نارضایتی مردم می شود.


ابراهیمی با اشاره به اینکه برای مدیریت وضعیت موجود همکاری خوبی از طرف مسئولان بندر و پایانه ها تحقق یافت، خاطرنشان کرد: با استقرار نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در فریدونکنار مشکلات این حوزه یکی پس از دیگری برطرف می شود.


وی با ابراز رضایت از همکاری و همت اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران، اظهار کرد: توسعه فضای فیزیکی و توانمندسازی نمایندگی اداره حمل و نقل و پایانه ها در فریدونکنار باید در دستور کار باشد.


ابراهیمی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی در فریدونکنار باید برای توسعه شهرستان وقت بیشتری صرف کنند، خاطرنشان کرد: همدلی و برنامه ریزی جدی و دقیق باید در دستور کار مدیران ادارات شهرستان باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار