به گفته دبیر برنامه‌ریزی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان اعتبارات استان در سال ۹۴ برابر سال گذشته است.
کد خبر: ۴۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 19 June 2015

دبیر برنامه‌ریزی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان با بیان اینکه مجموع اعتبارات شهرستان همدان در سال ۹۴ بیش از یکصد میلیارد تومان است ،گفت: اعتبارات همدان در سال ۹۴ نسبت به سال قبل تغییر نداشته است.

به گزارش تسنیم ، تورج الوانیان در کمیته برنامه ریزی شهرستان همدان اظهار داشت: 57 میلیارد تومان از اعتبارات همدان بر اساس شاخص‌های توزیع اعتبار مشخص شده است.

دبیر برنامه‌ریزی کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان افزود: برای امسال از محل ماده 180 مبلغ 133 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که از این میزان 40 درصد برای پروژه‌های ملی و 60 درصد نیز برای پروژه‌های استانی اختصاص داده شده است.

وی عنوان کرد: مطابق سال‌های گذشته شاخص‌های توزیع اعتبار مشخص است که برای توزیع اعتبار از این شاخص‌ها استفاده می‌شود.

الوانیان با بیان اینکه اعتبارات امسال نسبت به سال گذشته تغییر زیادی نکرده است تأکید کرد: 17 شاخص تاثیرگذار برای توزیع اعتبار توسط مدیران مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر برنامه و بودجه دانشگاه بوعلی سینا نیز در این جلسه گفت: چهار پروژه آموزشی و کمک آموزشی تحت عنوان فاز یک و دو دانشکده شیمی و فازهای دو دانشکده‌های مهندسی و کشاورزی و احداث آمفی تئاتر مرکزی در دست اجرا است.

حمید مسعودیان گفت: در سال گذشته به خاطر کمبود بودجه آزمایشگاه شیمی و فاز دوم مسجد دانشگاه بوعلی که از پروژه های استانی است تکمیل نشد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان نیز گفت: بسیاری از پایگاه‌های بهداشت شهرستان قدمتی بیش از 35 سال را دارند که قابل تعمیر نبوده و باید از نو ساخته شوند.

بابک یوسفی افزود: احداث خانه بهداشت گراچاقه با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و برای احداث پایگاه‌های روستایی قاسم آباد، یکن آباد، هر کدام 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

وی تاکید کرد: برای ساخت پایگاه بهداشت در امید اکباتان نیز اعتباری حدود 200 میلیون تومان، برای تکمیل خانه بهداشت سیلو 300 میلیون تومان و برای تعمیر واحدهای تابعه نیز 200 میلیون تومان نیاز است.

یوسفی عنوان کرد: برای تکمیل خانه بهداشت سنگستان و انصارالامام هر کدام 50 میلیون تومان و برای تکمیل خانه بهداشت دره مرادبیگ 300 میلیون تومان نیاز است.

احمد ترابی معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی نیز گفت: با توجه به برنامه‌های از پیش تعیین شده مرمت بناهای تاریخی استان 125 میلیون، ایجاد گردشگری و توجه به روستاهای هدف گردشگری 150 میلیون، تهیه اقلام تبلیغاتی 47 میلیون و آموزش صنایع دستی 150 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

حسن عرفانی معاون اداره کل کتابخانه‌ها نیز گفت: پنج مجموعه در حوزه کتابخانه‌ها به اعتبارات استانی نیاز دارد که تعمیر و تجهیز کتابخانه‌های موجود 115 میلیون تومان، تجهیز کتابخانه مریانج 40 میلیون تومان، ساخت کتابخانه جورقان 200 میلیون تومان و افتتاح کتابخانه های روستایی و محوطه سازی کتابخانه مرکزی 90 میلیون تومان را در بر دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار