دبیر اجرایی کنفرانس‌ ملی فناوری خبر داد
دبیر اجرایی کنفرانس‌ ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر از ارسال 150 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس‌ ملی در سمنان خبر داد و گفت: کنفرانس‌‌های علمی در سمنان کم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵ 15 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر در سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس هدف از برگزاری کنفرانس در این حوزه را ارائه نظرات و دیدگاه‌های مختلف درباره علم روز دنیا دانست.

وی اظهار داشت: اکنون در عصر علم و تکنولوژی هستیم و روز به روز در این حوزه کارهای پیشرفته انجام و روش‌های جدید معرفی می‌شود که باید تلاش شود تا همگام با علم روز حرکت کنیم.

دبیر اجرایی کنفرانس‌ ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر در سمنان اضافه کرد: انتشار اطلاعات دانشجویان و اساتید در راستای ارتقای بهره‌وری علمی در حوزه برق و کامپیوتر از دیگر اهداف برگزاری این سمینار است و تلاش شد تا این کنفرانس همراه با خروجی مثبت برای حضار و علاقه‌مندان باشد.

هاشمی با تأکید بر ضرورت برگزاری کنفرانس‌های علمی در سمنان تصریح کرد: در سمنان کمتر شاهد برگزاری کنفرانس‌هایی با رویکرد علمی هستیم که با برگزاری این کنفرانس سعی شده زمینه پذیرش این فرصت برای دانشگاه‌های دیگر نیز فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: 150 مقاله به کنفرانس ملی فناوری در مهندسی برق و کامپیوتر ارسال شد که ثبت 42 مقاله نهایی شده است.

به گزارش فارس؛ در این نشست، مهدی حبیبی‌مطلق دکترای علوم کامپیوتر و فارغ‌التحصیل کانادا که عضو بنیاد ملی نخبگان است و در زمینه هوش مصنوعی و بیگ‌دیتا فعالیت می‌کند، آموزش‌هایی را درباره مفاهیم بیگ‌دیتا و چارچوب کاری آن به علاقه‌مندان ارائه داد.

برچسب ها: فناوری ، مقاله
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار