به گزارش تابناک سمنان، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه بارش های باران و رگبار در سه روز آتی بخش هایی از کشور را در برمی‌گیرد، گفت: طی سه روز آینده ۹ استان کشور با بارش های باران و رگبار مواجه می‌شوند.
کد خبر: ۴۹۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 13 September 2017
به گزارش تابناک سمنان، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: جریانات خنک شمالی که در روزهای گذشته وارد کشورمان شده بود امروز نیز بخشهایی از شمال کشورمان را در برمی‌گیرد.

وی افزود: ‌امروز در سواحل جنوبی دریای خزر، استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: رفته رفته از اواخر وقت امروز از بارش های باران کاسته خواهد شد و فقط استان هایسمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی با بارش های خفیف مواجه می‌شوند.

به گفته وظیفه، رگبار باران و رعد و برق نیز در ساعت های آتی فارس و هرمزگان به‌ویژه مناطق غربی را در برمی‌گیرد.

وی تصریح کرد: طی روز چهارشنبه نیز بارش پراکنده باران در شرق سواحل و در استانهای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: روز پنجشنبه نیز احتمال بارش پراکنده باران در شرق سواحل دریای خزر پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در شمال هرمزگان و جنوب کرمان رگبار باران و رعد وبرق رخ خواهد داد.

وی گفت: سایر مناطق کشور نیز طی روزهای آتی آسمانی صاف و آفتابی خواهد داشت.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: عصر روز چهارشنبه نیز پدیده باد و گرد و خاک برای استان خوزستان دور از انتظار نیست.

وظیفه با اشاره به وزش باد شدید در شرق کشور گفت: سه روز آینده وزش باد شدید به‌ویژه در اوایل صبح همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی ، بارندگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار