گسترش‌فولاد صفر - پرسپولیس 3
دیدار معوقه از هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مسابقه تیم‌های فوتبال گسترش‌فولاد و پرسپولیس با پیروزی شاگردان برانکو به اتمام رسید.
کد خبر: ۴۹۰۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴ 07 September 2017
به گزارش تابناک تبریز، دیدار تیم های فوتبال گسترش‌فولاد و پرسپولیس، دیدار معوقه هفته پنجم مسابقات لیگ برتر ا نتیجه سه بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید

 فرنادندو دخسوس، دراگان ژارکوویچ، احمدرضا زنده روح، یوسف سیدی، رضا خالقی فر، آندرانیک تیموریان، حسین ابرقویی، میلاد شیخ فخرالدینی، حسینی، امید جهانبخش، محمد خرم الحسینی

   محمد خرم الحسینی(علیرضا ارجمندیان 46)، امید جهانبخش(ادسون 67)،حسین ابرقویی(سامان نریمان جهان75)
 

سرمربی: لوکا بوناچیچ

علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن ربیع‌خواه، وحید امیری، علی علیپور و گادوین منشا

سرمربی: برانکو ایوانکویچ

 صادق محرمی(محسن مسلمان 46)، گادوین منشا(مهدی طارمی 65)، وحید امیری(سیامک نعمتی85)

نیمه اول

دقیقه 14:داور اولین کارت زرد را به صادق محرمی نشان داد.

دقیقه 20:ارسال امیری از جناح چپ با ضربه سر احمدزاده راهی اوت شد.

دقیقه 28:منشا می‌توانست از روی ضربه کرنر ارسالی از جناح راست گلزنی کند، اما ضربه سر او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 31: ارسال محرمی از جناح راست با ضربه سر هوشمندانه خلیل‌زاده می‌رفت به گل تبدیل شود که در نهایت توپ به تیر دروازه گسترش فولاد برخورد کرد.

نیمه دوم

دقیقه 60: همکاری خوب امیری و علیپور در نهایت موقعیت خوبی را در درون محوطه جریمه نصیب منشا کرد اما ضربه سر او از روی دروازه گسترش فولاد به اوت رفت.

گل اول برای پرسپولیس دقیقه 71: همکاری خوب طارمی و علیپور در نهایت با پاس در عرض خوب شماره 9 سرخپوشان همراه بود و علیپور قدر این پاس را به خوبی دانست و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

گل دوم  برای پرسپولیس دقیقه 73: فرشاد احمدزاده در چند رفت‌وبرگشت توپ در محوطه جریمه گسترش فولاد صاحب موقعیت ایده‌آل شد و موفق شد گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه تیم تبریزی کند.

گل سوم  برای پرسپولیس دقیقه76: پاس بلند و دقیق مسلمان پشت مدافعان گسترش فولاد به طارمی رسید و این بازیکن با حرکت در عمق و ضربه‌ای محکم دروازه گسترش را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 81: رضا خالقی‌فر با فرار تند و تیز به داخل محوطه جریمه و عبور از بیرانوند نتوانست دروازه خالی پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 85: داور به فرشاد احمدزاده کارت زرد نشان داد.

به گزارش تابناک تبریز پرسپولیس با این برد 13 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پارس جنوبی‌جم به صدر جدول رقابت‌های لیگ برگشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار