معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از همکاری لرستان در اربعین امسال با استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۴۹۰۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 06 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ حسین کلانتری گفت: نیازمندیه ایی در بخش های مختلف با مسئولان استان لرستان مطرح شد چون تردد زائران بحث استانی نیست بلکه بحث ملی است .
 
وی اظهار کرد:همه باید کمک کنند استانهای همجوار همچون لرستان که به عنوان استان معین انتخاب شده اند بسترهای لازم برای حمایت و کمک های آنها فراهم شده و ماموریت های لازم به دستگاه های اجرایی داده شده است.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: جلسات مشترک با مسئولان دو استان ادامه خواهد یافت و اقلامی که به مسؤلان استان ایلام قول داده اند سریعتر به مهران منتقل شوند تا قبل از اربعین امسال امکانات مناسبی فراهم شود.
 
کلانتری ادامه داد:یکی از سیاستهایی که پیگیری می کنیم مشارکت بحش خصوصی است و مردم عزیز آنهایی که نذورات و موکب دارند خدمات می دهند و نباید ایستگاه های صلواتی و نذورات مانع شوند بازار و رستورانهای شهرستان از این فرصت بی بهره شوند و با رعایت انصاف و نظم و کیفیت به مردم خدمات رسانی کنند.
 
وی تاکید کرد:کسانی که قصد خروج از مرز دارند از هم اکنون برنامه ریزی کنند با داشتن ویزا و مدارک قانونی نسبت به تردد اقدام کنند و هیچکس بدون ویزا و گذرنامه حق خروج از مرز ندارد.
 
حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان نیز در گفتگو با خبرنگار ما گفت: افتخار داریم به عنوان همسایه استان ایلام در بحث تردد زائران خدماتی را به استان ایلام ارائه دهیم.
 
وی اظهار کرد: استان ایلام هرجایی که به کمک نیاز داشت در خدمت عزیزان ایلامی هستیم و همه دستگاه های اجرایی در بحث خدمات رسانی پای کار هستند و موکبی نیز در مرز مهران برای خدمات رسانی به زائران ارائه خواهیم داد./م
مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار