رئیس هیأت کاراته سمنان خبر داد
رئیس هیأت کاراته استان سمنان از درخشش تیم کان‌ذی‌ریو سمنان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و گفت: دوره ارتقای داوری کاراته در استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 04 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، نرگس افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تشریح برنامه‌های هیأت کاراته استان سمنان اظهار کرد: آیین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور قهرمانان و دست‌اندرکاران مسابقات انتخابی تیم ملی، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مسؤولان ورزشی و رؤسای هیأت‌های شهرستان‌ها، مربیان و ورزشکاران برگزار شد.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با بیان اینکه میزبان شایسته مسابقات انتخابی تیم ملی در مردادماه بودیم، تصریح کرد: هیأت کاراته از هیأت‌های موفق استان سمنان است و با اهدای جوایز و لوح تقدیر از ورزشکاران تجلیل به عمل آمد.

افضلی با اشاره به اینکه تیم کاراته دختران سبک شیتوریو استان سمنان با ۱۱ کاراته‌کای نونهال، نوجوان و جوان با مربیگری سحر خسروپناه در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی همدان شرکت کرد، افزود: مهلا آذری، آیلین قالیبافی و ریحانه احمدی در بخش کمیته مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

وی با تأکید بر اینکه ستایش قوشچیان، رومینا شریف‌پور و مونا صالح‌زاده در این رقابت‌ها مقام‌های سوم این مسابقات را کسب کردند، تصریح کرد: فرزانه دهشت و سعیده سعیدی به‌عنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با اشاره به درخشش تیم کان ذن ریو آقایان استان سمنان اضافه کرد: این تیم از استان به مسابقات کاراته قهرمان کشور به میزبانی البرز و شهرستان ماهدشت اعزام شد.

وی اضافه کرد: تیم کان ذی ریو استان سمنان با کسب 6 مدال طلا، چهار نقره و پنج برنز در جایگاه سومی این رقابت‌ها قرار گرفت.

افضلی با بیان اینکه حسن جعفری و اسماعیل جعفری به‌عنوان مربی، این تیم را در مسابقات قهرمانی کشور هدایت کردند، تصریح کرد: مرتضی فدایی به‌عنوان سرپرست تیم کان ذی ریو استان را همراهی کردند؛ میثم دیواندری داوری این مسابقات را انجام دادند و حسن رهایی هم نماینده این سبک بود.

رئیس هیأت کاراته استان سمنان با تأکید بر اینکه دوره ارتقای داوری مهرماه در استان سمنان برگزار می‌شود، اظهار کرد: کلاس ارتقای داوری کنترلی کمیته مهرماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار