مدیرکل پست مازندران از اجرای طرح سامانه یکپارچه مدیریت املاک در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ 03 September 2017
به گزارش تابناک : اسماعیل بوداغی اظهار داشت: پست از نهادهای مهم در ارائه خدمات بوده که با استقرار و عملیاتی کردن اساسنامه، شرکت پست ایران به شرکت ملی پست ایران تغییر یافت که بر این اساس ماموریت‌های جدیدی به پست محول شد.

وی با بیان اینکه وظیفه پست در گذشته فیزیکی نظیر تحویل‌نامه و امانات بود اما امروز در کنار این وظیفه،اجرای برنامه‌های مالی الکترونیکی را دارد، افزود: دو پروژه مهم در راستای سیاست‌های شعار نظام در سال 96، طرح سامانه یکپارچه مدیریت املاک در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل پست مازندران با بیان اینکه این طرح در شهرستان‌های ساری، قائمشهر و محمودآباد آغاز شده است، افزود: با اجرای این طرح استعلامات بین دستگاهی به صورت الکترونیکی انجام می‌شود که در این راستا از روز گذشته آموزش آن به دهیاران آغاز شده است.

وی با بیان اهمیت کدملی جغرافیایی، تصریح کرد: علاوه بر کدشناسایی ملی، کد شناسایی مکان نیز جهت طول و عرض جغرافیایی برای همه سازمان‌ها صادر می‌شود.

بوداغی خاطرنشان کرد: 250 روستای استان به فناوری اطلاعات روستایی مجهز شده و تا پایان سال 100 روستای دیگر نیز به این سامانه الکترونیکی فناوری اطلاعات مجهز خواهند شد.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار