رئیس هیأت هندبال سمنان:
رئیس هیأت هندبال استان سمنان با بیان اینکه غیرهندبالی‌ها بر تنها سالن استاندارد هندبال سمنان تسلط دارند، گفت: از زیرساخت‌ها راضی نیستیم.
کد خبر: ۴۸۸۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 03 September 2017

به گزارش تابناک سمنان، احمد صباحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس استان سمنان در تشریح برنامه‌های هیأت هندبال استان سمنان اظهار کرد: تیم استان سمنان برای اولین بار در مسابقات هندبال منطقه‌ای کشور حضور پیدا کرده است و نخستین تجربه خود را در این رقابت‌ها کسب می‌کند.

وی ادامه داد: هندبالیست‌های جوان استان سمنان هم در مسابقات قهرمانی کشور منطقه‌ای حضور پیدا کردند و کسب تجربه برای رشد هندبال استان لازم است.

رئیس هیأت هندبال استان سمنان با اشاره به اینکه یک مکان به‌عنوان خانه هندبال در سمنان وجود داشت، تصریح کرد: این مکان تحویل هیأت هندبال استان داده شده است.

صباحی با بیان اینکه از وضع زیرساخت‌ها راضی نیستیم، اضافه کرد: یک سالن استاندارد داریم که به مزایده گذاشته شده است و غیرهندبالی‌ها بر آن تسلط دارند و بهره‌برداری می‌کنند و هندبالی‌ها از آن سودی نمی‌برند.

وی با تأکید بر اینکه نبود سالن اختصاصی از مشکلات زیربنایی ما در این رشته است، اظهار کرد: به ایجاد سالن‌های استاندارد هندبال در استان سمنان نیاز داریم.

برچسب ها: هندبال ، ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار