کد خبر: ۴۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 16 June 2015

مدیرعامل شرکت غله منطقه هشت کشور گفت: خرید تضمینی گندم در تشویق و اطمینان بخشی به کشاورزان برای کاشت محصول انبوه و در نهایت ارتقاء سلامت و امنیت غذایی کشور نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش  تابناک ، مهندس علی شامی نژاد در آیین هماهنگی برداشت گندم شهرستان جنوب آذربایجان شرقی با بیان این مطلب افزود: توسعه زیرساخت ها و ظرفیت افزایی در این بخش عاملی موثر در تحقق اقتصاد مقاومتی در این عرصه می باشد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی و به کارگیری تدابیر ویژه، آمادگی کامل برای خرید گندم کشاورزان این استان را داریم، اظهار کرد: در این زمینه تمام ساز و کارهای ضروری فراهم شده است.

مهندس شامی نژاد، اعلام به موقع قیمت خرید گندم پیش از رسیدن فصل کاشت و رویکرد حمایتی دولت به این بخش را از عوامل اصلی افزایش رغبت کشاورزان به تولید این محصول و کوتاه شدن دست واسطه ها و دلال ها در آشفته سازی بازار اعلام کرد.

گفتنی است آیین هماهنگی برداشت گندم شهرستان جنوب آذربایجان شرقی با حضور مدیران جهاد کشاورزی، اداره تعاون روستایی، کارشناسان تولیدات گیاهی و زراعی، نمایندگان کشاورزان شهرستان های مراغه، بناب، عجب شیر و ملکان در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراغه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :