کد خبر: ۴۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹ 16 June 2015

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز از برگزاری بیش از یکصد برنامه فرهنگی در دوماهه ابتدای سالجاری در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار تابناک ، دکتر محمدرضا حسین زاده، با اعلام اینکه این تعداد برنامه توسط تشکل های دانشجویی، کارکنان و اساتید، انجمن های علمی وکانون های فرهنگی- هنری و نیز واحدهای فرهنگی دانشگاه انجام شده است، گفت: در حوزه برگزاری کرسی های آزاد اندیشی بیش از 20 عنوان برنامه از جمله اقتصاد بدون نفت، آزادی بیان و آزادی اندیشه، معیار تشخیص خوب از بد، حجاب، نقش زن در جامعه، روابط اجتماعی دختر و پسر و تحلیل بیانیه لوزان با حضور دانشجویان از طیف های مختلف فکری برگزار شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز، در ادامه با بیان اینکه در بخش سخنرانی بیش از سی جلسه با عناوین مختلف برگزار شده است، تصریح کرد: تحولات منطقه غرب آسیا و مذاکرات هسته ای، شرکتهای دانش بنیان، صهیونیسم، علم بهتر از ثروت، تحولات جرم شناسی، حقوق زن و مرد و ... با حضور دکتر علاء الدین بروجردی، دکتر سالار مرتب، مهندس شروین احمدی، مهندس نوید مجرد، علی حسین نجفی ابرند آبادی، استاد جوادی فام، مانوئل گالیانا  و ... از جمله این برنامه ها بوده است.

وی اضافه کرد: در این ایام، نمایشگاه های مختلفی از جمله عفاف و حجاب، توانمندی های هسته ای کشور، نمایشگاه اردوی راهیان نور، نمایشگاه دستاوردهای عمرانی کشور و نمایشگاه تحول در علوم انسانی اسلامی برگزار شد. همچنین کارگاه های آسیب شناسی ماهواره، آسیب شناسی روابط دختر و پسر و کلاس های نهج البلاغه و تفسیر قرآن نیز از جمله برنامه های برگزار شده در طول این مدت بوده است.

دکتر حسین زاده یادآور شد: انجمن های علمی و دانشجویی نیز برنامه هایی از قبیل مسابقه بمناسبت روز ملی خلیج فارس، مشارکت در برگزاری دومین همایش ملی الیاف دامی، همایش بزرگداشت روز معمار، کارگاه آموزشی endnote، نشست اتحادیه انجمن های علمی دانشجویی معماری دانشگاههای سراسر کشور و بازدیدهای علمی از کارخانجات مختلف را اجرا نموده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :