رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور به ویژه شهیدان رجائی و باهنر در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 29 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در نشست خبری هماهنگی برنامه های ویژه شهادت شهیدان رجایی و باهنر در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سمنان، تاکید کرد: مراسم بزرگداشت شهدای والامقام هفته دولت به خصوص شهیدان باهنر، رجایی، سید اسدالله لاجوردی، سید علی اندرزگو و حاج مهدی عراقی که از یاران و یاوران وفادار و صمیمی امام راحل و انقلاب اسلامی بودند، چهارشنبه هشتم شهریور ۹۶ همراه با نماز مغرب و عشاء در سطح استان برگزار می شود.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان انقلاب اسلامی و عموم آحاد و اقشار مردم سمنان و با سخنرانی حجت الاسلام سعدی از اساتید حوزه و دانشگاه در مسجد صاحب الامر(عج) شهر سمنان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، درباره دیگر برنامه های محوری این هفته، گفت: در شاهرود نیز آئین ویژه گرامیداشت شهدای دولت، هفتم شهریورماه بعد از نمازمغرب و عشاء در گلزار شهدای این شهربا سخنرانی آیت الله اعرافی رئیس حوزه های علمیه کل کشور برگزار می شود و در گرمسار نیز این مراسم همزمان با شاهرود در مسجد جامع و با سخنرانی حجت الاسلام فرخ، مدیر حوزه علمیه شهرستان گرمسار برگزار خواهد شد.

قندهاری بیان کرد: در مهدیشهر اما این مراسم ظهر روز هفتم شهریور ماه در سالن ولایت برگزار می شود و حجت الاسلام میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان سخنران این مراسم است، اما در سرخه مراسم ویژه هفته دولت شامگاه هفتم شهریورماه بعد از نمازمغرب و عشاء در مسجد امام حسن مجتبی(ع) با حضور حجت الاسلام غایبی برگزار خواهد شد.

ویبه برنامه های روز هشتم شهریورماهدر دیگر شهرستان های استان سمنان اشاره دشات و گفت: درمیامی بعد از نماز ظهر و عصر مسجد جامع با سخنرانی حجت الاسلام صفایی پور امام جمعه میامی و در دامغان بعدازنمازظهر و عصر مسجد جامع با حضور حجت الاسلام میرعمادینماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار