کد خبر: ۴۸۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵ 29 August 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛فرماندار یزد از بهره‌برداری از ۱۴۴ پروژه در شهرستان یزد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

 مصطفی سالاری در مراسمی که به مناسبت هفته دولت و روز کارمند در فرمانداری شهرستان یزد برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم بودند و این دو شهید والامقام در طول سال‌های آینده نیز می توانند الگوی خدمتگزاران مردم باشند.

وی ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان فرمانداری یزد و بخشداری های تابعه در طول یکسال گذشته افزود: خوشبختانه با هماهنگی و تعامل و برنامه ریزی صورت گرفته طی سال گذشته تاکنون سرشماری عمومی نفوس و مسکن و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان به نحو مطلوبی اجرا شد.

فرماندار یزد با بیان اینکه هدف از خدمت مردم در درجه اول کسب رضایت خداوند متعال و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه است، ابراز داشت: با توجه به نظر سنجی های صورت گرفته از ارباب رجوع فرمانداری در این مدت، عملکرد پرسنل در زمینه پاسخگویی و حل مشکلات مردم ارتقاء یافته که شایسته تقدیر است.

سالاری موفقیت های اخیر شهرستان و فرمانداری یزد را ناشی از یک کار تیمی منسجم و برنامه ریزی شده دانست و تصریح کرد: در هفته اخیر بار دیگر شهرستان یزد توانست با همکاری جمعی از ادارات و نهادهای با محوریت فرمانداری موفق به کسب رتبه برتر در سطح استان در کارگاه آموزشی تمرین ستادی مدیریت بحران با عنوان غدیر ۳ شود.

فرماندار یزد در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه ۱۴۴ پروژه در شهرستان یزد در هفته دولت به بهره برداری می رسد، گفت: اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها بالغ بر ۳۷۷ میلیارد تومان بوده است.

وی اضافه کرد: این پروژه ها در بخش های مخابرات، عمران شهری، صنعت، معدن و تجارت، آسفالت و زیر سازی معابر روستایی، جهاد کشاورزی، راه آهن، آب و فاضلاب روستایی، فرهنگی، ورزشی است.

سالاری خاطرنشان کرد: افزایش قابل توجه اعتبارات شهرستان در سال ۹۶، عضویت فرمانداری در شورای توسعه و برنامه ریزی استان، شورای راهبردی توسعه مدیریت و نیروی انسانی، جشنواره شهید رجایی و ستاد راهبردی شهر جهانی یزد از مهمترین اقداماتی بوده که با پیگیری های صورت گرفته در سال جاری به نتیجه رسیده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار