فرماندار شاهرود:
فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۱۲۵طرح عمرانی طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۶۴ میلیارد و ۴۲۴ میلیون تومان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۴۸۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 25 August 2017

سید محمدرضا هاشمی ظهر آدینه در دومین روز از هفته دولت پیش از خطبه های نماز جمعه شاهرود به میزبانیمسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر با بیان اینکه ۱۴۱پروژه با اعتبار ۱۰۷میلیارد تومان طی هفته دولت به بهره برداری می رسد، ابراز داشت: از این تعداد ۱۲۵ پروژه عمرانی با اعتیار ۶۴میلیارد و ۴۲۴میلیون تومان و ۱۶ پروژه اقتصادی با اعتباری معادل ۴۳ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

محمد رضا هاشمی - کراپ‌شده

وی افزود: از میان ۱۶ پروژه اقتصادی، پنج پروژه مربوط به شهر شاهرود، دو پروژه در بخش مرکزی، بسطام شش پروژه و در بیارجمند نیز سه پروژه اقتصادی به بهره برداری می رسد که برای ایجاد این طرح ها ۴۳میلیارد و ۴۱۸میلیون تومان صرف شده است.

معاون استاندار سمنان بابیان اینکه ۲۳پروژه در شاهرود کلنگ زنی می شود، ابراز داشت: هشت پروژه در شهر شاهرود، سه پروژه در بخش مرکزی، پنج طرح در بخش بسطام و هفت طرح نیز در بیارجمند عملیات اجرایی آن ها آغاز می شود.

هاشمی ضمن بیان اینکه با افتتاح پروژه های عمرانی طی هفته دولت برای۲۳۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می شود، تصریح کرد: از مجموع ۱۴۱ طرح عمرانی و اقتصادی، ۵۲ پروژه در شاهرود، ۹ پروژه در بخش مرکزی، ۴۰ پروژه در بخش بسطام، ۱۷ پروژه در بیارجمند و سه پروژه نیز مجموع شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۶دستگاه اجرایی طی ایام هفته دولت پروژه قابل بهره برداری دارند، افزود: بیشترین پروژه ها مربوط به توزیع برق، شهرداری، بنیاد مسکن، امور عشایری، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن می شود همچنین پروژه های قابل کلنگ زنی نیز شامل ۱۰ دستگاه اجرایی همچون آب و فاضلاب شهری، توزیع برق، بنیاد شهید، فرمانداری، راه و ترابری، گاز، شهرداری کلاته خیج هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار