رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: در هفته جهادکشاورزی از 54 تولید کننده برتر و موفق استان در حوزه های مختلف کشاورزی طی آیینی تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۴۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ 15 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ، مهندس کریم مهری در همایش فرهنگ و مدیریت جهادی که با حضور آیت الله محسن مجتهدشبستری نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و مدیران اجرایی و ستادی و مسئولان اتحادیه ها و نهادهای مردمی بخش کشاورزی استان در تبریز برگزار شده بود با ارایه گزارشی ، گفت: در ایام هفته گرامیداشت جهاد کشاورزی تعداد 41 عنوان پروژه در نقاط مختلف استان با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد ریال به بهره داری می رسد و همچنین تعداد چهار پروژه آبیاری تحت فشار نیز با اعتباری بالغ بر 77 میلیارد ریال که 750 هکتار از اراضی پایاب شهرستان هریس را تحت پوشش قرار خواهد داد کلنگ زنی می شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان افزود: در این هفته از 54 تولید کننده برتر و موفق استان در حوزه های مختلف کشاورزی نیز طی آیینی تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه به دلیل مناسب بودن نزولات جوی پیش بینی می شود تولیدات زراعی خوبی داشته باشیم ادامه داد: طرح پهنه بندی مراکز جهادکشاورزی و توزیع کارشناسان به نسبت روستاها برای نخستین بار در وزارت جهادکشاورزی در این استان برنامه ریزی و سازماندهی شده که در حال اجراست و نتایج خوبی هم داشته است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان بر مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی بخش کشاورزی اشاره نموده و افزود: اعتبارات بخش مکانیزاسیون 490 میلیارد ریال بوده که توانسته ایم 110 درصد جذب اعتبار داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار