نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به وضعیت آبیاری مکانیزه زمین‌های کشاورزی در اردبیل تصریح کرد: استان اردبیل به لحاظ آبیاری مکانیزه زمین‌های کشاورزی در رتبه نازل ۲۷ قرار دارد.
کد خبر: ۴۷۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 08 August 2017
به گزارش تابناک : صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه شنبه، 17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: بخش اعظم اقتصاد استان اردبیل وابسته به کشاورزی است اما بهره ای از صدارت 4 ساله شما نبرده است چرا که اردبیل با وجود داشتن دشت ها و نعمت های خدادادی بسیار از نظر میانگین آبیاری مکانیزه زمین های کشاورزی در رتبه نازل 27 میان استان های کشور قرار دارد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر، سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: میزان پیشرفت پایاب سد خداآفرین از پروژه های مربوط به آب های سرگردان مرزی کمترین پیشرفت را داشته است.

وی با بیان اینکه عشایر استان در زمینه تامین مراتع و چراگاه های دام به دلیل خشکسالی با مشکلات متعددی روبه رو هستند، از کم کاری نهادهای متولی در این زمینه انتقاد کرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس همچنین با تذکر به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: بهتر است هرچه سریع تر نسبت به پرداخت خسارت عشایر غیور استان و حل مشکلاتشان اقدام عاجل صورت دهید و نسبت به کندی عملیات ساخت پایاب خداآفرین، آبیکاری مکانیزه و نظام بهره مندی زمین های کشاورزی پاسخگو باشید.






منبع : خانه ملت 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
داشتن رتبه 27،انتظاری بیش از این هم نیست در سازمان جهادکشاورزی که 5 ماهه معاون تولیدات گیاهی نداره و بیش از 22ماهه مدیرحوزه رئیس سازمان نداره ودر غیاب رئیس سازمان استان فرد غیرمتخصص کشاورزی جانشین رئیس سازمان می گردد و حتی جلسات آبیاری تحت فشار در استان توسط همین فرد غیر متخصص کشاورزی اداره می شود چه انتظاری باید داشت خوبه که رتبه استان ما با این مدیریت27شده!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار