استاندار سمنان:
استاندار سمنان گفت: شرکت‌های بزرگ سرمایه‌های استان سمنان هستند و همه باید به واحدهای تولیدی کمک کنند.
کد خبر: ۴۷۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 05 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز صبح امروز در جلسه‌ای با شماری از مسؤولان استان سمنان در حوزه اقتصادی و اشتغال، ضمن بیان اینکه شرکت‌های بزرگ فعال در استان سمنان به‌عنوان سرمایه‌های استان و کشور به‌حساب می‌آیند، افزود: باید حمایت‌های لازم از این شرکت‌ها انجام گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مرتبط به‌خصوص بانک‌ها باید از ظرفیت خود در چارچوب قانون استفاده کنند تا این شرکت‌ها دچار مشکل نشوند.

استاندار سمنان تصریح کرد: اگر این شرکت‌ها دچار مشکل شوند، قطعاً در صنعت و اقتصاد مشکلاتی به وجود خواهد آمد که تأثیرات منفی خواهد داشت.

خباز با اشاره به اینکه در حال حاضر در برخی از این شرکت‌ها تنها از چند درصد ظرفیت استفاده می‌شود، اظهار داشت: باید در تلاش باشیم تا از همه ظرفیت‌های شرکت‌های بزرگ استفاده کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه شرکت‌های بزرگ مانند شرکت‌های کوچک نیستند که در اقتصاد و صنعت کشور تأثیر چندانی نداشته باشند، گفت: اگر این شرکت‌ها با مشکلاتی مواجه شوند، راه‌اندازی دوباره آن‌ها بسیار سخت و پرهزینه است.

استاندار سمنان اظهار کرد: این شرکت‌ها بازاریابی خود را در دیگر کشورها نیز انجام داده‌ و مشتری‌های خارجی را جذب کرده‌اند و سرمایه‌ای برای راه‌اندازی کامل و استفاده از تمام ظرفیت شرکت را خواستار هستند.

خباز ادامه داد: باید به این شرکت‌های بزرگ کمک شود و این موضوع مورد توجه بیشتری قرار گیرد ؛چراکه فعالیت این شرکت‌ها در اشتغال‌زایی نیز بسیار مؤثر است و مشکلات بیکاری را تا حد زیادی برطرف خواهد کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار