امام جمعه بهمئی
حجه السلام سید محمد یوسف افروغی امام جمعه شهر لیکک در خطبه های امروز نماز جمعه با انتقاد از تفکر منفی در مورد احزاب و تشکل های سیاسی در کشور، گفت:اعتقادی به اصولگرایی و اصلاح طلبی متداول بین سیاسیون کشور ندارم.
کد خبر: ۴۷۲۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶ 04 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام افروغی در خطبه های نماز جمعه لیکک گفت : اگر اصولگرایی به معنای توجه به اصول اسلام و انقلاب باشد، قابل قبول است اما اگر تنها به ریش و پشم باشد و پشت آن همه چیز پشم باشد، این که نشد اصولگرایی.

وی افزود:اگر اصلاح طلبی به معنای تلاش برای اصلاح امور مسلین باشد، خوب است اما اصلاح طلبی اگر به معنای تراشیدن ریش و نخواستن مرجع تقلید باشد، خاک بر سر کسانی که این تفکر را دارند.
افروغی در ادامه با اشاره به اهمیت بالای حج در اسلام و نقش سازنده آن در ارتباطات جهانی، گفت: حج برای نظام اسلامی برکات فراوانی دارد و نباید تحت هیچ شرایطی تعطیل شود.
وی گفت:حج باعث نا امیدی دشمنان می شود و مسلمان با فرقه های مختلف در صفوف عبادی سیاسی حج پیام های اتحاد و انسجام را به دنیا مخابره می کنند.
امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:دشمنان با هزینه های هنگفت با امپراطوری رسانه ای دارند علیه اسلام توطئه می کنند و در حج با تبادل فرهنگی و تبلیغ اسلام و زدودن چهره های خشن از مسلمانان به خصوص مردم ایران در افکار عمومی جهان، بنیه اسلام تقویت می شود.
افروغی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با تبریک به مناسبت آغاز ریاست جمهوری دوازدهم، گفت: دغدغه مردم، رهبری و دلسوزان نظام در حال حاضر اشتغال است که باید دولت دوازدهم با انتخاب وزرای خوب، این مشکل را برطرف کند.
وی با تبریک روز خبرنگار، گفت:خبرنگاران جهادگران عرصه رسانه هستند که در شهرستان بهمئی انسانهای متدین و دلسوز در این عرصه فعالیت می کنند و بخشی از بار سنگین مسئولان را به دوش می کشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار