امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه مسئولان در عرصه اقتصادی باید با قدرت جهادی به میدان بروند، گفت: حل مشکلات کشور یک راه بیشتر ندارد و آن مدیریت جهادی است.
کد خبر: ۴۷۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 04 August 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام وعد مرادبیگی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: توجه دادن رئیس جمهور و دیگر مسئولان به توکل به خدا در بحران ها و مشکلات یکی از این نکات کلیدی است زیرا هر زمان دشمن برای کشور مشکل ایجاد کرده است با توکل و امید به خدا از گذرها و پیچ های حساس عبور کرده ایم.
 
خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه توجه به نیروی های انقلابی از دیگر نکات کلیدی در سخنان رهبری است، گفت: نیروهای انقلابی مانند بسیج و سپاه همواره در مواقع حساس خود را سپر انقلاب و نظام کرده و اینها هستند که انقلاب را تا کنون حفظ و حراست کرده اند.
 
حجت الاسلام مرادبیگی افزود: رهبری از مسئولان خواستند که به میان بروند و مشکلات جامعه را از نزدیک حس کنند و این می تواند بخش زیادی از مشکلات کشور را حل کند.
 
وی یادآور شد: مسئولان نباید اسیر آمارها و گزارشات شوند و برای اینکه بتوانند درد مردم و جوانان را بفهمند باید به میان آنها بروند.
 
امام جمعه موقت ایلام با بیان اینکه مسئولان در عرصه اقتصادی باید با قدرت جهادی به میدان بروند، گفت: حل مشکلات کشور یک راه بیشتر ندارد و آن مدیریت جهادی است.
 
حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: مردم از دولت انتطار دارند یک کابینه جهادی فراجناحی قوی و محکم سر کار بیاید.
 
وی با بیان اینکه رهبری همچنین در سخنان خود از رئیس جمهوری و مسئولان خواستند با مردم متحد باشند، یادآور شد: اکنون زمان همدلی و اتحاد برای حل مشکلات کشور است.
 
وی تاکید کرد: مردم در انتخابات به میدان آمده و شخصیتی را به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کردند که جنبه جمهوریت نظام است اما تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبری در اصل مهر مشروعیت به این انتخاب است.
 
امام جمعه موقت ایلام با اشاره به امضای تحریم های ایران توسط کنگره و محلس آمریکا، گفت: پاسخ متناسب با گستاخی آمریکا در بحث برجام از مطالبات اصلی مردم است.
 
حجت الاسلام مرادبیگی تاکید کرد: دشمن هیچگاه با ما دوستی نخواهد کرد و از دشمنی استکبار جهانی در عرصه دیپلماسی نباید غافل شد.
 
وی یادآور شد: تکیه بر اقتصاد مقاومتی و درونزا منجر به افزایش تولید، اشتغال و صادرات و کاهش وابستگی کشور و واردات می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار